OKU kód se od roku 2020 uvádí ve smlouvě
Kód si snadno zobrazíte v internetové samoobsluze
K OKU kódu se můžete proklikat v aplikaci operátora
Ověřovací kód účastníka najdete i ve vyúčtování
Zanechte nám své číslo a my se vám ozveme
Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR
Náš operátor vás bude co nejdříve kontaktovat.
Dejte nám na sebe kontakt a my vám zdarma zavoláme
Společně pro vás vybereme ten nejvýhodnější tarif
Kurýr na vaši adresu doručí novou SIM kartu
Přendáte SIM kartu do telefonu a můžete si užívat nový tarif
S telefonním operátorem se domluvíte na přenosu čísla
Novému poskytovateli předáte svůj OKU kód a další informace
Nemusíte nikam chodit, SIM kartu vám doveze kurýr
Vložíte do telefonu novou SIM kartu a můžete si užívat svůj tarif
OKU je ověřovací kód účastníka, který vám umožní hladký přechod k jinému poskytovateli. Najdete ho v samoobsluze, aplikaci, smlouvě nebo vyúčtování od stávajícího operátora.
Je to velmi jednoduché. Vyberete si nový tarif, ať už přímo s novým operátorem nebo nezávislým poradcem, nahlásíte mu OKU kód a do 3 pracovních dnů je vše vyřízeno.
Přenesení čísla trvá 3 pracovní dny. Můžete si ale změnu operátora vykomunikovat dříve a stanovit si pozdější termín.
OKU kód najdete v samoobsluze Moje O2. Podrobný návod si můžete stáhnout zde.
OKU kód najdete v samoobsluze Můj T-Mobile. Podrobný návod si můžete stáhnout zde.
OKU kód najdete v samoobsluze Můj Vodafone. Podrobný návod si můžete stáhnout zde, u pevného internetu postupujte následovně.