jaroslav loffelman (20.5.2011 19:11:20)
dobrý den,chtěl bych Vás požádat o vysvětlení proč minebude zvýšená 25mb rychlost,když ted Vám platím měsíčně kolem 650 kčs,ted mám rychlost připojení jen kolem 6.000 mb,můžete mi to vysvětlit,z jakých důvodů to nejde,jsem proto dosti zklamán protože jsem Váš dlouholetý zákazník a jsem s Vaší službou spokojen,taky ted zde nabízejí soukromné firmy vysoké rychlostí připojení 20MB jen za 400 kčs,pokud to nepůjde to zvýšení,tak sebudu muset Vašich služeb zříci. děkuji Vám za odpověd .můj email j.loffelman@atlas.cz s pozdravem j. loffelman
radasol (20.5.2011 19:47:41)
Pláčete sice pěkně, ale na špatném hrobě. Doporučuji kontaktovat O2 linku a dořešit to tam nebo přes www.zrychlujeme.cz
venc (6.6.2011 21:35:55)
Ono O2 sice zrychluje,ale moc jim to nejde. Mě zrychlily z 8 na 6 a nedělám nic jinýho než že jin furt telefonuju a uháním techniky. A jednou už jsem jel skutečnou 16-kou, ale asi jen 10 minut a pak to padlo na trvalých 7. Technik byl i u mě doma, překrimpoval mi všechny kable a furt nic. Jo a to mám úsřednu 200metrů od baráku.
Takže bych řekl, že je to spíš jen reklama než skutečné navýšení, zvláště když vám na lince řekno, že když to běží alespoň 10kou tak je to v pořádku
Já (11.6.2011 21:04:13)
jsem spokojen. Zrychlil jsem na cca 14MB. A to mám i O2TV a rychlost běží i při HD. Původně jsem byl na 6MB při HD tak 200kbps.
DoG (3.8.2011 15:47:26)
skvely. takze je na case, aby pridali HD programy konecne!! kto ma sledovat SD odpad! s radosti at to jde z kapacity meho netu, s tim nemam problem.
Roman (27.6.2011 12:02:09)
Podobný problém.Při objednávce modemu vše ok rychlost až 25,pak přišel vadný modem a v době reklamace se linka "rozbila" je nám líto.Prý se paní asi spletla a poslala modem omylem.Ústředna cca 250m.Tak jedu kolem 6,5 a mám doma další krabičku
Pavel (22.5.2011 20:16:54)
Opravdu jste s toho nějak popletený. Nejlépe je se obrátit na svého operátora a ne psát jen tak někam, to jste mohl zkusit i hlavní nádraží.