Jiří Hlavík (16.9.2010 11:41:57)
NJN co dodat O2 stejnej problém, vem si mobil a zavolej na jejich zákaznickou linku a snad to vyřešíš.. Chyba je u nich. (PS: 02 je na h....)
xxx (23.9.2010 21:03:04)
Bud to maji schválně tak nastavené na UT nebo ti odešl modem ( čili ti oddešla druhá vrstva na které běži download , je tam kondenzator který udržuje druhou linkovou vrstvu a tan možná pošel )
skus jiný modem , a pokud to nepomuže tak volat na O2 a prudit a hrozit že pujdeš jinam
xxx (21.10.2010 00:36:28)
a nebo jsem poslední dobou zaznamenal to že jim zavlhaji dráty čili odchazi vedení a tím padem se na lince začne vyskitovat rušení , notno nechat zapojit nahradní pár dratu
Pavel Nasraný (23.8.2011 16:15:51)
Zkušenosti s WIA ADSL velmi špatné, vůbec se nestydí kasírovat poplatky za nedodané služby - mimořádně poruchová služba ADSL. Navíc mají neustále problémy při zajišťování servisu na zařízení O2, které si pronajímají a výsledek napjaté komunikace mezi WIA a O2 odnáší zákazník ... nakonec tedy vyplyne, že za poruchy konektivity může počítač nebo jiné zařízení zákazníka a pokud po opakovaných výpadcích konektivity odstoupíte od smlouvy, pak vám WIA pěkně doúčtuje veškerou promarněnou částku, o kterou jste WIU svým předčasným ukončením smlouvy připravili. Dejte si tedy mimořádný pozor na znění těch pasáží smluv, kde WIA garantuje konektivitu, poř. kde se bude jednat o poruchy konektivity a jejich smluvní ošetření. Dejte si pozor na situaci, kdy např. během jednoho měsíce budete více jak 10 dní bez konektivity a kdy Vám již dojde trpělivost a smlouvu vypovíte, aby z uzavžené smlouvy neplynuly vysoké poplatky za předčasné ukončení smluvního vztahu ... za blbost se platí, dejte si bacha.