Martin (17.6.2006 07:53:07)
Chtěl bych se zeptat, do jaké míry může negativně ovlivnit výsledek technického šetření při (před) realizací služby to, s jak s prominutím „prasácky“ nám natahané tel. vedení doma. Například tři tel. přístroje paralelně zapojené, ale roztahané po celém rodinném domě, Xkrát napojované, použitá elektrikářská dvoulinka místo telefonního drátu atd. Chci to vědět z toho důvodu, že jsem si objednal IE EXTREME 4096/512, ale výsledek technického šetření byl negativní s tím, že požadovanou službu na lince (Praha 8) nelze zřídit. Výsledek testu na: http://adslcheck.internetexpres.cz , který jsem provedl před objednáním služby, potvrdil možnost objednat službu ve všech rychlostech. Když jsem však tento test zopakoval po tom, co mi došel výsledek technického šetření, odpověď se změnila na „Na Vaší telefonní lince je možné zřídit všechny varianty kromě služeb Internet Expres Maxi a Internet Expres Extreme 4096“. Jestli tedy, když dám vedení do perfektního stavu (splitter hned za krabičku s přívodem telefonního vedení, mám šanci na zlepšení nebo ne. Poraďte mi prosím, je to pro mě důležité. Děkuji.