Nargon (19.3.2006 15:23:33)
Hlavne kdyz hra pro komunikaci pouziva UDP protocol. Asi jako 99% her.
UDP je jednoduzsi a diky nemu je i ping o par ms lepsi. Ale kdyz dojde ke ztrate paketu tak je mu to uplne jedno. A necha to na prislusne aplikaci jak se s tim vyporada. V pripade her to zahlasi neco na zpusob ztraty spojeni.
TCP protocol je chytrejsi, sam se postara o doruceni paketu, kdyz se dorucit nepovede necha ho poslat znovu. Ale diky tehle "kontrole" ma o trosku vyssi pingy.
A pro hrani je lepsi UDP s vypadky nez spolehlivejsi TCP, protoze kdyz si nechava data poslat znovu, tak to stejne nejakou dobu trva takze co je lepsi? aby hra zahlasila ztratu spojeni, a pak jela dal nebo aby to nehlasila, jen se zastavila vam vyskocil na okamzik ping na dvojnasobek a pak jela dal.
mahony (19.3.2006 16:33:44)
no tak pred mesicem to nedalo snad vubec a tedkom se straci fakt docela hafo