František (18.3.2006 15:29:09)
Využívám webhosting (službu Web OnLine), poskytovaný do 30 MB zdarma v rámci ADSL Internet Expres. Od jisté doby není možné změnit v aplikaci MOJE KONTO žádné nastavení webhostingu (např. limit obsazeného prostoru) a nezobrazuje se ani velikost obsazeného prostoru. Návod na stránce http://www.iol.cz/zakaznicka_podpora/web_online_standard/konfigurace.php je zastaralý a ani podle novějšího návodu na stránce http://www.iol.cz/zakaznicka_podpora/konfigurace_sluzeb/spusteni_www_serveru.php změna nastavení webhostingu Web OnLine nefunguje. Problém jsem nahlásil na ADMINHELP IOL - zatím bez odpovědi. Očekávám, že se ozve někdo, kdo má stejný problém, příp. zná funkční postup, jak se dostat do nastavení webhostingu Web OnLine (nejlépe bez použití invalidní aplikace MOJE KONTO). Poznámka: Přístup do adresáře (web.iol.cz/jmeno) přes FTP klienta resp. FrontPage funguje, ale neřeší např. problém nastavení limitu obsazeného prostoru.