Heady (12.2.2006 09:17:37)
Uplna blbost, ale setkal jsem se s tim nekolikrat !
Pokud je ten net novy, co aktualizaci XP ? ( pokud nemate SP2, i pokud ji mate ) a mate XP nastaveny tak, aby prijimaly nove aktualizace, vypada to tak nejak jak pisete. Mel jsem hodne znamych, kteri si poridili net, pripojili, jenze jaxi pozapomeli, ze win,office a tuna dalsich programu si zacne tise stahovat aktualizace... Zkuste se podivat.
Jan J. (12.2.2006 16:45:56)
Díky za reakce.
Přepsal jsem se, je to 13KB/s,inu malá chybička se vloudila:).
Jinak ve WinXP(SP1) mám vše autom.aktualizace vypnuté, ostatní programy taktéž nic nestahují.(při připojení k netu neprobíhá žádný přenos dat-ikonka signalizace připojení je v klidu). Ono to nebude na 100% operačním systémem či jinými programy, protože na jiném počítači s Win98 mi to dělá stejně a i zkoušel jsem před připojením ukončit všechny nepotřebné běžící procesy.
Do původního příspěvku jsem nenapsal, že něco přes 10 dní po zřízení služby Volný se mi nešlo připojit vůbec - chyba byla na straně provozovatele(Telecom či Volný - to mi sděleno nebylo). Takže mi to konečně zprovoznily, ale ta rychlost je....nejedná se o vysokorychlostní internet ale o pomalorychlostní......uvidíme jak se situace vyvrbí, ale je to opravdu k naštvání.........
Heady (13.2.2006 14:10:27)
Aha, tak to jsem nevedel. Bylo to to prvni co me napadlo, pze se to stava pomerne casto. Zkusil bych si nechat linku proverit techniky.
Jan J. (13.2.2006 17:31:00)
Jojo, o přověření linky jsem již požádal. O vývoji situace budu určitě informovat.
Heady (13.2.2006 18:06:20)
Ok, to by melo byt celkem rychle.. Promeri linku, vzdalenosti od ustredny. Snad se to podari vyresit k Vasi spokojenosti. Verim, ze to dokaze poradne otravit zivot ! :-/
Jan J. (13.2.2006 23:11:48)
Nevíte náhodou jak lze měřit/diagnostikovat funkci modemu? Například ztracené pakety atd. Nějaký užitečný softík, kdyby byl....
Heady (14.2.2006 08:24:23)
Bohuzel nevim.. Snad jen pingovat nekam nonstop.. ping www.seznam.cz -t tak to pojede az do ukonceni uzivatelem ( ctrl + c ) pokud to nechate jet hodinu v kuse, urcite zjistite jestli se nejaky packet ztratil.
Artec (12.2.2006 13:20:58)
Nemas trochu bordel v tech jednotkach? Nastahujes nakonec jen 13b/h :)
Jan K. (16.2.2006 19:13:16)
Mám stejný problém. Mám aktivovanou službu Volný 512/128 a rychlost stahování dat je max. 105kbps (13kB/s). Upload je přibližně stejný.
Problém jsem e-mailoval přímo Volnýmu, ten mi odpověděl, že je problém v paralelní zásuvce, kterou by měl Telecom po popsání problému na č. 13129 (resp. 800184084) zdarma vyměnit.
Na lince 800184084 a proklikání k volbě ohlášení poruchy však neustále hraje dotěrná muzika a čas odčasu se ozve "vyčkejte prosím na spojení..." nebo tak něco.
Kdybych měl jistotu, že bude po výměně zásuvky vše O.K. koupil bych jí a vyměnil sám, ale co kdyby...
Jan J. (17.2.2006 16:44:31)
jojo, máme holt smůlu. Sranda je, že se tu na fóru baví lidé co mají také Volný a řeší problém s automatickým navyšováním rychlosti třeba na hodnotu 768. Já bych byl nakonec spokojený i s 20kB/s. To už stačí na kvalitní prohlížení stránek a poslouchání rádia Live atd.
A problém s tou zásuvkou - pokud by to bylo opravdu tím, bude jen rád - po výměně to poběží. Domnívám se ale, že by to zařizování s Telecomem neměl Volný nechávat na vás - měl by to zajistit Volný - podle selského rozumu. A je fakt, že jakmile se dovoláte na Telecom - a sdělíte že jste od Volný Adsl - tak vás slušně ale rázně můžou odkázat zase na Volný - mně se to už stalo, vůbec se se mnou nechtěli jako se zákazníkem konkurence bavit. Monopol Telecomu tu stále je a asi i nadále bude..........ach jo........
Anonym (18.2.2006 09:26:38)
Jo, to jako když si koupíš prošlej salám v trafice a jdeš ho reklamovat do supermarketu (kde tě odmítnou) opravdu dokazuje na monopolní postavení :D Proč by se s tebou bavili - jsi přeci zákazníkem jiné firmy, která to s tebou má řešit. Je to stejný, jako kdybych ti rozbil hubu, protože mně sere soused. Používej mozek.
Jan J. (18.2.2006 13:46:21)
Jenže já volal do Telecomu kvůli domluvení termínu výjezdu technika. Volný poslal do Telecomu žádost o technika s tím, že se mi má telecom telefonicky ozvat. Za týden vůbec nic - tak tam volám, zda se můžu dohodnout na na tom výjezdu a jakmile jsem řekl slovo Volný, tak........
Monopolní postavení jsem myslel ve smyslu, že např. Volný je stejnak závislý na Telecomu - protože jsou to jeho kabeláže. Takže výsledek pro zákazník je ten že musí doufat ve vstřícnost nejen svého poskytovalele Adsl, ale rovněž Telecomu.......
Telecom si je dost dobře vědom svého postavení
Jan K. (18.2.2006 21:24:55)
Tak jsem zkusil připojit modem přímo (bez paralelky) a rychlost je pořád stejná. Všim jsem si taky, že není pevná rychlost kterou indikuje sw k modemu. Většinou se zobrazuje rychlost 512/128, ale už jsem byl připojen i 512/96 nebo 512/64.
Souhlasím s tím že by měl sám Volný iniciovat řešení problému buď se svými techniky nebo přes ČTc (vztahy ČTc a Volný neznám). Myslím že i tato diskuze může potencionální zákazníky Volný odradit.. Tak ať s tim kurňa něco dělá.
Jan J. (18.2.2006 22:01:12)
Jo, tato diskuse není dobrá reklama. Jsem přesvědčen o tom, že technická podpora Volný toho má dost na práci, tak by měla posílit stavy. A co je horší, že v našem případě - kdy je rychlost nízká se obávám - že ta pomalost není právně napadnutelná jako technický problém k okamžitému rozvázání smlouvy. Nebýt toho,tak já bych to neváhal udělat.
Vůbec nejlepší způsob jak to urychlit by bylo umístit bilbordy ve městech s naším problémem nebo to dát do televize........to by se děly zázraky.....:)
A jak tedy budete postupovat-pořád zkoušíte volat do Telecomu či co?
Jan K. (19.2.2006 18:41:18)
To jsem psal v příspěvku jsem podobně popsal i Volnýmu v e-mailu. Počkám pár dní na reakci a uvidíme.
Anonym (18.2.2006 09:24:20)
Problém v paralelce by byl, pokud by se ti to odpojovalo (padalo by synchro), můžeš to zkusit bez ní - prostě z ní odpoj telefonní přístroj. Pokud tam nebude okruh - jako by nebyla. Na 800 184 084 ani nevolej - pošlou tě do p....e, to je technická podpora IOL - s Volným nemají nic společného. Jedná se o standartní přístup alternativních operátorů - prostě to neřeší se slovy: problém je u ČTc.
M323 (20.2.2006 20:49:23)
Moje rychlost stahování je 26,6 kb/s. Adsl Volny 256/64. To ten limit 2 GB snad ani není možné vyčerpat. Když jsem si službu v listopadu objednal, tak mi napsali, že není kapacita na ústředně. Zjišťoval jsem si to u kámoše co dělá v ČT a jeho kámoš dělá přímo na výstavbě sítí. Naše ústředna nebyla v únoru v plánu. Jaké bylo překvapení, když mi v půlce února přišel instalační balíček. Teď mi už je vše jasné. Snaží se polapit co nejvíc zákazníků a rychlost jim posléze (až tu kapacitu zvýší) navýšit. Já myslím že se to v řádu měsíců zvedne jak tobě tak mě. Poskytovatelé adsl musí své závazky dodržet jinak zkrachují. Pokud se Volný bude chovat nekorektně tak tu do roka nebude.
Jan K. (24.2.2006 22:27:20)
Tak jsem dnes opět zkoušel rychlost připojení na
www.rychlost.cz a výsledek je:
stahování:420.68 kbps (52.585 kB/s)
upload:104.496 kbps (13.062 kB/s)
web odezva:min:71.5ms průměr:73.6ms max:75.7ms
poskytovatel připojení:VOLNÝ (adsl)
To je proti průměrných 100 kbps/ 105 kbps kterých jsem dosahoval cca měsíc od aktivaci služby 512/128 super. Snad to i vydrží.
Volnýmu jsem před týdnem posílal výsledky testů z www.rychlost.cz. Čekám dosud na odpověď, asi přišla formou zlepšení kality mého připojení :-).