Tandy (22.12.2005 08:47:41)
modem ti případně vyreklamují ale penize ti určitě nevrátí. Navíc pokud ho vyzkouší a připojí se tak ti vrát samozřejmě ten samý kus. Nepopsal si jaký je ten problém s tím Xavim zda nema synchro atd.
matez (22.12.2005 20:18:06)
Tohle bych chtěl poslal na telecom k reklamaci modemu, myslíte, že mám šanci???
Vážené reklamační oddělení,
Zasílám Vám k reklamaci modem Sagem F@ast 840 pro ADSL Internet Expres, který jsem si u Vás přes telefonní centrum služeb objednala dne 13. 10. 2005 k telefonní stanici xxx xxx xxx. Dne 20.10.2005 samoinstalační balíček dorazil. Hned v prvních dnech nastal problém, jelikož telefonní linky k mému domu nebyly ještě zcela nastaveny. Následovat musela rovněž návštěva Vašeho technika díky problémům se splitterem.
Tím však problémy s modem neskončily. Vždy po zapojení mi modem začne rušit příjem bezdrátové klávesnice (Logitech Optical Cordless Desktop Black). Čili se na ní nedá psát. Jakmile však modem vypojím vše funguje jak má. Zkoušela jsem vše – instalovat nový software, nic nepomohlo. Při koupi tohoto modemu jsem nebyla nikterak upozorněna na to, že není kompatibilní s některými periferiemi PC. To považuji za chybu Vaší telefonní operátorky.
Další závadou, která se na modemu vyskytla, je, že se musí několikrát restartovat než se připojí. Občas dojde také k tomu, že bez jakéhokoliv mého zavinění odpojí připojení k internetu.
Naskytlo se tedy více problémů a komplikací s modem, jež jsem již nechtěla přecházet. Rozhodla jsem se tedy Vám tento modem vrátit a požádat Vás o vrácení peněz. Bez připojení k internetu nemohu být a tak jsem dne 21. 12. 2005 zakoupila ve Vaší značkové prodejně TELEPOINT Karlovy Vary modem nový. A to XAVi X8122r se kterým problémy nejsou. Spolu s dopisem připojuji kopii Dodacího listu (č. 8700142715), kopii Vyúčtování za telekomunikační služby, list Záruční podmínky a kopii dokladu o koupi nového modemu.
Věřím v rychlé vyřízení a jsem s pozdravem
Anonym (23.12.2005 01:05:08)
sagem 840 funguje jen a pouze na chipsetech intel a to jeste jenom na tech opravdu kvalitnich jako asus,abit,dfi a podobne
na cemkoliv jinem NEFUNGUJE
AgentSvr (25.12.2005 14:45:53)
Já měl se sagemem taky hrozný problémy, ale většinu z nich vyřešilo vypnutí DLSMONu po startu systému, neujvíc nekompatibilní je právě tento program s modemem.
Zkus to možná se to zlepší...
mikru (21.12.2006 07:38:59)
Taky jsem měl problémy se Sagemem, neustále padalo spojení, několikrát tu byli "technici !" od Telecomu a stále padal a stále padal. Tak jsem ho reklamoval. Vrátili ho s tím, že je v pořádku. Ale ani na moje námitky, že technik říkal, že tento modem není vhodný pro mojí linku mi ho nechtěli vzít zpět. Tak říkám, "Dobrá, když je Telecom tak chudej, že nemůže vyměnit jeden blbej modem, tak mi napište že je modem v pořádku, potvrďte záručák, já ho prodám a chci zrušit linku!" Prej že to trvá měsíc. "Nevadí povídám, já to nějak přežiju." Tak prej abych chvilku počkal, přišel jinej čičmunda, evidentně výš posazený, chvilku se radili a najednou že prej jo, Sagem mi vzali zpátky, musel jsem si koupit XAVi X8122r a peníze za Sagema že mi vrátí ve vyůčtování. Ty sice taky nepřicházely, ale když jsem jim znovu pohrozil že linku zruším, tak to hned poslali. Ale stejně od nich odejdu, zkusím Radiokomunikace, ale nevím, jestli mi tenhle XAVI na jejich linku půjde, ale sand jo, vždyť stejně jedou po Telecomáckých linkách. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Anonym (21.12.2006 09:54:19)
Sic to je thread z roku 2005 a ČTc se mezitím stalo O2, ale stejně má neustále se vším furt problémy. Neberte od tohoto podvodného Španělského subjektu raději žádný HW a kupujte si svůj, ověřený a hlavně funkční HW !!!!