TomM (14.6.2005 21:25:19)
jaká barva tam svítí (oranžová, nebo nějak to bliká)? Zkus ping na modem (10.0.0.138) a pokud se dopingne, tak komunikace modem počítač je OK.
Pokud tam nesvítí žádná barva, tak zkus zapojit modem bez splitteru. Určitě ti došel e-mail kde se píše, že služba byla úspěšně nakonfigurována v našich systémech? Pokud musíš počkat, pokud ano zavolej na 800 184 084 a pořeš, dobrá druhá alternativa je zavolat na poruchovou linku (je to 13129 tuším) a tam řekni třeba, že potřebuješ odpojit ost. zásuvky (správně by měla být zapojena jenom jedna zásuvka), jak přijede boreček řekni mu, že ti nejede ADSL, aspoň u mě se stalo tohle, zavolal kolegovi a nakonec se zjistilo, že něco podrbali na ústředně.
V (15.6.2005 09:49:21)
Mel jsem ten samy problem. Prislo mi nekolik mailu o aktivaci a o tom, ze sluzba je funkcni. Telefonoval jsem, kam to jen slo. Nakonec se to vyjasnilo - nebyl na ustredne volny DS lam. To jsem se dozvedel od toho nejposlednejsiho technika v CT - na infolinkach jen tvrdili, ze by vse melo fungovat. Prisel jim (DS lam) cca za 1 tyden od aktivace sluzby a pak se kontrolka normalne rosvitila a vse zaclo fungovat.