Nargon (4.4.2005 13:01:32)
Presne tak, dslamy telenoru nespolupracujou s temahle chipsetama v modemu. Jsou dve moznosti reseni, vymenit dslam nebo vymenit modem. To prvni reseni je mnohem tezsi nez to druhe, takze ti nezbyva nic jineho nez modem vymenit. Krom toho, pokud mas nextru tak na strankach ve stavu site maj toto:
"Upozornění pro zákazníky služeb NEXTRA ADSLink Fun, NEXTRA ADSLink Plus a NEXTRA ADSLink Professional: v současné době evidujeme problémy s funkčností USB ADSL modemů používajících chipset společnosti Conexant Systems (Rockwell), Inc.. Pokud Váš zakoupený USB modem není plně funkční, kontaktujte prosím Vašeho prodejce. V případě, že byl modem zakoupen od společnosti NEXTRA Czech Republic s.r.o., kontaktujte prosím naši infolinku. "
takze mas jedinou moznost, vymenu modemu.
Epik (4.4.2005 21:04:18)
dodavatel říká, že předtím ho zkoušeli na sítích Českého telecomu a fungoval a nemohli vědět, že tento problém v tom chipsetu je, a že se někdy objeví. Firmwary se pro tento model už neaktualizují. Já si ale řikám, že když je v záruce, tak přece má fungovat, tzn. dodržovat standardy ADSL, a když nefunguje u Telenoru jen chipset connexant, tak je chyba v connexantu a jestli už nevydávají nový firmware, tak by to měli řešit jinak. Co myslíte? Jsem připojen přes tiscali a ten modemy nevyměňuje, navíc mám pocit, že nextra stejně vyměňuje jen modemy, co prodala a ne ty co si koupili zákaznici jinde... Díky moc za reakce
Petr (4.4.2005 21:49:51)
To si představuješ moc jednoduše. Kdyby ti to prodali u Telenoru, tak by to byla pravda, ale v případě, že sis modem koupil jinde, tak to tak jednoduché není. Oba ti dodali funkční výrobek/službu, ale ty jsi zvolil špatně.
V počítači můžeš mít podobný problém s pamětí. Některé paměti s některými základními deskami taky nerozumí, ale obojí je funkční. Pokud to koupíš na různých místech tak u žádného z prodejců nebudeš mít důvod k reklamaci.
Petrolin (4.4.2005 22:50:30)
Jojo, je to tak. Tohle už si musíš vyřešit sám. Osobně bych zkusil nějak zatlačit na dodavatele modemu. Nebo si kup nový (zkus třeba využít zvýhodněnou nabídku Nextry) a ten starý prodej někomu, kdo ho využije.
Epik (5.4.2005 08:47:46)
Tak v tom případě bych mohl požadovat řešení od Tiscali, že na svých stránkách ani jinde neupozorňují, že ADSL bude fungovat pouze pro některé modemy.
Petr (5.4.2005 09:34:06)
Nějak nechápu, co s tím má společného Tiscali. Na jejich připojení to taky nejede? A nebo ti prodali modem? Pokud ano, tak ti ho prodali ke svému připojení a určitě ti negarantovali, že pojede i jinde :o(
Nejlepší bude, když se zkusíš dohodnout s prodejcem o výměně za jiný typ. Zdůrazňuju DOHODNEŠ, protože nárok na vrácení nebo výměnu budeš mít těžko. Ale to už ti tu radili i jiní.
Petrolin (5.4.2005 21:06:24)
A jejda, teď mi to docvaklo. Tiscali taky nabízí připojení přes síť Telenor, nejen Nextra. Pak je to jasný. No ale na podstatě problému to nic nemění, platí vše, co bylo řečeno.