neo (14.2.2005 18:57:48)
ADSL a hlas ti jdou po jednom kabelu až k 1. ustředně pak je to odděleno, takže problem je pak na kabelu kde je vedena hlasová služba, jak snadné :-) Jinak doufám že voláš na 13129. což je OK
Rouchi (15.2.2005 23:51:40)
zejtra by mi sem měl přijet technik ale neni to krasne ze místo 10 h mě nejde telefon 85 h :-)) to je ten náš českej monopulek
Ales (16.2.2005 10:26:26)
Mam pocit, ze kdyby to byla nejaka jina firma, nedopadlo by to o moc lepe. Spise naopak.
PS: nejsem zastancem Telecomu, jsem realista.
JOE (1.3.2005 16:17:18)
Problém je v tom, že ten kabel od ústředny je už optický a pokud by nešel, stála by hlasově celá ústředna, což je minimálně 1000 stanic a o tom pochybuji.Navíc Internet jde často po optice ve stejném kabelu, jen na jiném svazku. Myslím že chyba bude spíše ve splitteru na ústředně, nebo chybně zapojeném ranžíru na ústředně po opravě kabelu.
Nargon (1.3.2005 22:03:25)
Neboli zkracene: Chyba na strane telecomu.
Uzivatel muze jen cekat.
Anonym (1.3.2005 23:00:39)
A nemultiplexuje se do jednoho káblu více služeb? Hlas,data,TV? A nebo chce byt telecom in a mit kazdy vlakno extra na extra sluzbu. Mozna to maji lip udelany nez tusim. Telecom je sice na sluzby haluz ale site ma heeezkyyy...
Da, splitter bo hokej na propojovacim poli.
JOE (2.3.2005 16:26:29)
Řekl bych že hlas a data jsou oddělené služby, dnes se začíná na data používat ATM síť, kdežto hlas si jede po svém SDH či jiném podobném systému.
Anonym (3.3.2005 08:04:00)
Both SONET and SDH can be used to encapsulate earlier digital transmission standards, such as the PDH standard, or used directly to support either ATM or so-called Packet over SONET networking.
JOE (3.3.2005 16:22:11)
Aha.
Zajda (3.3.2005 23:00:32)
ATM pomaloucku umira. To dobre si z ni berou ostatni technologie. Je prilis draha. Nicmene bylo do ni nainvestovano tolik ze se musi nak doprovozovat. Bublina devadesatych let praskla;-)
Anonym (4.3.2005 14:00:52)
naprostá pravda, ATm je sice velice výkonná, ale ještš více drahá technologie, proto se její výstavba všude ve světě omezuje jen na nezbytné minimum a spíše se míří směrem IP nebo MPLS. S provozem již vystavěných sítí máš samozřejmě taky pravdu, musí se to přece nějak zaplatit a ta špičková výkonnost tam je....
Sergey (14.2.2005 22:15:18)
Poruchy se holt stavaji a mohla se prihodit nejaka komplikace. Nezbyva nez cekat a prubezne se informovat. Nahlasil jsi poruchu? Nevim jak ted, ale max. limit na opravu telefonu byval 4dny (jak je to ted nevim) Oni ti vetsinou nikde nic na pockani neopravi (leckdy to ani nejde) a kdyz ano, musis si priplatit.
Sekáč (16.2.2005 20:14:40)
Pred casem se mi stalo to same, ADSL funkcni, telefon hluchy. Vsichni se mi snazili namluvit, ze je chyba v dratech nekde u me doma (ta logika!). Mno, nakonec se ke me zadny technik prece jenom nedostavil, asi se nekomu rozsvitilo a usoudil, ze je to zbytecne a telefon mi zprovoznili druhy den dopoledne, ani se mi to neobtezovali oznamit...
Anonym (17.2.2005 15:06:17)
Ale to se stává. Je to normální. Při složitosti dnešních technologií. Teprve za 5 dnů máte nárok na odškodné. Za opravu do několika hodin se připlácí. To už jsou jiné služby-garantované. U jiných operátorů by to bylo podobné.
Homer (4.3.2005 18:04:46)
To je fakt síla! Nechápu, jak to vůbec můžeš vydržet. To je obrovský nápor na nervy. Dojdi si k psychiatrovi a účet pošli Telecomu. Někdy nechápu, co se v tomhle státě vůbec děje.
No to je hrozný!!!!