Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Prosím pomoc.. Spadnul upgrade nového firmware do ASUS 6310EV

Prosím pomoc.. Spadnul upgrade nového firmware do ASUS 6310EV

lama (20.11.2004 13:49:11)

Při nahrávání nového firmware do ADSL modemu ASUS 6310EV se instalace sekla a od tý doby se už nelze připojit ani se dostat na webové konfigurační rozhraní modemu. Odeslal jsem to už do JOYCE ČR do Brna.. Zkoušel sem všechno, ale neúspěšně. Myslíte že to tam dají dohromady? Je to v záruce. Bude se vztahovat i když jsem sám nahrával nový firmware?? Sami ho na svých stránkách doporučují.. Díky

Honza (20.11.2004 16:58:30)

Pokud není poškozený flashrom, tak by to neměl být problém - naládují tam firmware přes programátor...

Anonym (21.11.2004 12:45:11)

Otazkou je jestli ten programator maji. Na takovy desky od Globespanu nejni programator v kazdym elektru. Chip smahnutej na desce, pokud mozno exoticky vyvody taky neni lahoda.Asi to budou nespis resit vymenenim kusu. Co je to za spolecnost ktera nehodla resit nouzovy nahrani firmwaru? Proc tam neni bootloader kterej umozni flashovani jeste pred tim nez se natahne system? Takhle si serou akorat do bot.

Pepa (25.11.2004 17:40:54)

Bohužel někerý zařízení nemaj funkci při hahrávání firmware aš po uplnym načtení do operační paměti, a po té fleš, pak kontrola konzistence a reboot. Bohužel .......

Anonym (27.11.2004 00:01:13)

Dnes se uz nemusi na programovani vytahovat procesor z desky, staci tri vyvody na desce a univerzalni ISP programator. Klidek, myslim ze to zmaknou.

Anonym (27.11.2004 10:26:56)

Ses prdlej. proc by to delali ? Dyt by to bylo slozitejsi na vyvoj, trvalo by to dyl a bylo to drazsi. U tehle zarizeni se naklady snizuji co to de. To ze nekdo nezvladl upgrade ktery je na vlastni rizoko je jeho problem.

Anonym (22.11.2004 00:10:45)

Jde to (myslím) přes Telnet i při zbořeném firmware. Je tam ještě nějaká ROMka, která to dokáže nahrát. Postup jsem jednou někde našel na Internetu, už ale nevím kde. Zkus hledat.

lama (27.11.2004 16:30:59)

Tak diskuzi tohoto problému zakončím sdělením jak to celé dopadlo. Musím uznat, že firma JOYCE s.r.o. se ke mně zachovala velice slušně a sdělila mi, že modem je neopravitelný a poslali mi rovnou nový model ASUS TI4631. Vyřízení celé záležitosti trvalo přesně týden (tam poštou, nazpět dovážková služba), takže i s rychlostí vyřízení reklamace jsem spokojený. V dnešní době je opravdu neobvyklé, aby vám prodejce při reklamaci neznepříjemňoval život výmluvami typu:to sis zavinil sám, tak máš smůlu. Touto cestou ještě jednou děkuji tété firmě.

Anonym (27.11.2004 21:13:39)

A to se ani trosku nestydis, ze jsi vlastni vinou znicil zarizeni ktere oni musi zaplatit ????

FuZZi (27.11.2004 22:40:18)

rofl

lama (28.11.2004 11:04:15)

Stydím :o) ... Ale co co sem mohl dělat.. Když mi tuhlo připojení a přímo oni (JOYCE) v těchto případech doporučují na svých stránkách nahrát nový firmware, který je tam ke stažení. Udělal jsem všechno podle návodu, ale stejně se to nepovedlo. Takže si myslím, že zas tak velkou vinu na tom nemám.