Dede (9.11.2004 10:30:30)
Podle postupu v manuálu jsem spustil webový prohlížeč 192.168.1.1 a zkontroloval přednastavení, které tam bylo. Mám nulové zkušenosti s adsl, takže nevím, co potřeješ vědět.
leisha (9.11.2004 12:38:31)
Na webovým rozhraní tohohle modemu 192.168.1.1 je záložka "status" a pod ní vlevo v liště tlačítko "connection status". Mělo by to hlásit "connected", anebo "disconnected". Tak je dobrý nejdřív vyzkoušet všechny základní věci, kde by mohla být chyba, jako je povolení připojení k místní síti nebo povolení odchozích spojení ve firewallu. Ale jistě ti někdo poradí líp, tohle jsou fakt jen základy.
Dede (9.11.2004 15:32:57)
V setupu mi to píše connected a ve statusu disconnected a vedle je tlačítko connect, ale když se na něj klikne, tak se nic neděje...
A v system log mi to vypsuje tyhle úkony:
Nov 8 22:49:16> pppd 2.4.1 started by root, uid 0
Nov 8 22:49:16> Connect: ppp0 {--}
Nov 8 22:49:18> PAP authentication failed
Nov 8 22:49:21> Connection terminated.
Nov 8 22:49:21> Failed to Authenicate
Nov 8 22:49:21> pppd 2.4.1 started by root, uid 0
Nov 8 22:49:21> Connect: ppp0 {--}
Nov 8 22:49:23> PAP authentication failed
Nov 8 22:49:26> Failed to Authenicate
Nov 8 22:49:26> Connection terminated.
jenže nevím, proč je ověřování neúspěšné... :-/
Anonym (10.11.2004 09:13:11)
Může to být tím,že máte spatné jméno nebo heslo a nebo tím,že se používá autorizační protokol CHAP a ne PAP.
Dede (10.11.2004 14:33:29)
Jméno i heslo mám podle nastavené podle přidělení EMEou. Jaký je rozdíl mezi protokoly CHAP a PAP a jak se nastavují. V tomhle se neorientuju.
Anonym (10.11.2004 15:35:30)
PAP přenáší heslo bez zabezpečení a CHAP nepřenáší heslo,ale z hesla podle algoritmu spočítaný řetězec,tudíž je bezpečnější.
Radous (9.11.2004 12:28:55)
Měl jsem podobný problém před 5 měsíci při zprovoznění Emea. Všechno jsem několikrát přezapojil, přehazoval kabely (kontrolky signalizovali připojení), volal na Emea i na Telecom - vždy tvrdili, že je u nich vše v pořádku, ale na ISP nechodily ode mne vůbec žádný data. Po 4 dnech zoufalých snah o rozchození ADSL (které mě mimochodem stálo dost peněz za telefony, protože ne vše jsou zelené linky) jsem zavolal kamarádovi, který dělá technika u Telecomu, jestli by mi nemohl nějak pomoci. Za 2 hodiny mě kontaktoval nějaký člověk z ČTc, že už by mi to mělo jít. V našem městě jsem prej byl první kdo měl DSL od EMEA a ti tupci od Telecomu mě prej přepojili na DSLAMu na jiného ISP ...! Co dodat - omluva žádná a nebýt toho kamaráda, co to nechal prověřit, tak bych to asi nerozchodil nikdy. Takže chyba nemusí být nutně na tvojí straně. Ať žije Český Telecom :-)