Roman (8.9.2004 18:09:43)
Ten modem neznam, zkuste tam nekde najit kde se nastavuje VPI a VCI. VPI musi byt 8 VCI 48, protokol PPPoA+ username a password.
Elventear (8.9.2004 20:08:27)
A máš nastavený správně DNS servery?
R (8.9.2004 20:58:30)
Nic jiného než jméno a heslo vyplňovat nemusíš (i když třeba zapnout firewall a změnit jméno a heslo pro přístup k administraci modemu neškodí). Zkus modem zapojit přímo - bez spliteru a telefonu - spliter může být vadný, případně může mít špatně - obráceně označeny konektory. Co kabely - jsou v pořádku? Na firmware zatím nesahej - až budeš vědět co a jak, tak si z http://www.joyce.cz/stranka.php?kat=29 stáhni nový, je tam i návod.
Anonym (9.9.2004 14:15:42)
Děkuji za ochotu. Nejsem úplný amatér, ale tento modem mě opravdu srazil k zemi. Kabeláží to není určitě. MOmentálně mam doma dva modemy a ten druhý mi funguje, ovšem, nepodporuje Routering. Vyplňuji pouze heslo a jméno, nic víc a stále to nejede, není možná závada na přistroji?
Firmware mám již nový, problém je úplně stejný.
Jirka (10.9.2004 23:49:43)
Faktem je, zes sem jeste nedodal zadne relevantni informace. Napriklad projel si treba Diagnostiku (v novem firmwaru by to melo byt v zalozce admin)?
Jestli jo, tak sem dej vysledky... nekde se to muselo zaseknout.
Jirka (10.9.2004 23:51:39)
Pardon, jsem unaveny a nevsiml jsem si, zes jiz zjistil, ze je chyba v Annexu :o)
Amatér original (9.9.2004 15:06:55)
Za 1: Tohle je moje přezdívka!
Za 2: Máš nakonfigurovaný TCP/IP protocol? Musíš mít "Získat adresu IP automaticky", "Získat adresu DNS automaticky", Taky musíš mít tu síť nastavenu na ethernetový adaptér, který je připojen k modemu, doporučuji vytvořit úplně nové síťové připojení a nastavit všechno znova. Dále doporučuji zkontrolovat stav připojení v nastavení modemu. V prohlížeči zadej adresu 10.0.0.138 a vyplň jméno a heslo. Dostaneš se do nastavení modemu. Na záložce Home v kolonce interface ppp-0 musíš mít za prvé rozsvícenou zelenou a za druhé musíš mít přidělenu nějakou věřejnou IP adresu, něco jako 80.188.xx.xxx. Pokud ti tam nesvítí zeleně a nemáš IP adresu, nejsi připojen k internetu ani modemem. Dále ti musí svítit zelená v kolonce interface eth-0 (případně usb-0, pokud děláš tu blbost a připojuješ se přes USB). Pokud nesvítí, je něco špatně s tvým ethernetovým připojením k modemu.
Na záložce Admin je položka Diagnostics, přejdi na ní a dole pod tou tabulkou stiskni Submit. Provedou se základní testy nastavení. Pokud je vše v pořádku, budeš mít všude zeleně napsáno PASS, kromě "testing PPPoE connectivity a session".
Hlava (9.9.2004 19:42:01)
po dlouhem zkoumání už vím :) Je to chyba telekomu, mám ještě starý: Anex A, na tento modem je třeba nový: Anex B ;) Pak se můžu divit :) během 10 dnů to bude v pořádku ;)
Amatér (9.9.2004 23:38:24)
LOL, a já se psal s takovým románem... :-)
A s přezdívkou si nedělej Hlavu :-)