Jeff (10.6.2004 21:16:56)
Obávám se, že firmware by měl být v pořádku. Jelikož modem prodává sám Telecom a prošel úspěšně jejich testováním, skutečně by s ním neměl být problém. Jediný popsaný problém tohoto typu se týká připojení přes USB. U některých modemů je skutečně straší verze firmware, která má USB konektivitu deaktivovanou. Spojení přes ethernet by ale mělo chodit a pomocí něj se dá USB aktivovat. Také je možné flashnout firmware. Postup i firmware samotný naleznete na českém webu Lucentu - www.lucent.cz, přímý odkaz: http://www.lucent.cz/apps/emea/country/countrycentercz.nsf/WebDocuments/B42C61A5CCAE89B2C1256E3C0046A273?OpenDocument
Pokud se nejedná o váš problém, pak zkuste kontaktovat vašeho poskytovatele a zkontrolovat všechna nastavení. Pokud nic nezabere, pak bych modem reklamoval...
(Nejlepší by také bylo, kdybyste měl možnost zkusit jiný modem, jestli není problém ještě někde v drátech...)
Přeji hodně štěstí!