Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Ověření dostupnosti

Ověření dostupnosti

piffrnec@centrum.cz (9.5.2015 22:09:17)

Zdravím,mám adsl intenet + pevnou linku od T-mobile a chci to upgradovat na vdsl.U nikoho (včetně Vás) mi nejde ověřit dostupnost přes telefonní číslo,pouze přes adresu a T-mobile mi nabízí vdsl 20480kbit bez pevné.kde je zakopaný pes?

Pepix (11.5.2015 08:06:04)

Pes je zakopaný obecně v kapacitě ústředny, ve vzdálenosti od ústředny a v kvalitě metalického vedení (telefonních drátů). Holt asi budeš muset otravovat O2 časteji. Aby VDSL šlo tak max. vzdálenost 1300 metrů, kolik máš ty??

piffrnec@centrum.cz (12.5.2015 20:29:20)

Ústřednu mám cca 400m,ADSL mi jede na 8000 - jde mi o to,že mi všechny ověřovací formuláře hlásí,že na mém telefonním čísle nejde zřídit internet,přestože už mi jde přes 12let i s pevnou.Původně byl od Radiokomunikací,následně zákazníky přebral T-mobile.

Pepix (14.5.2015 12:33:54)

Pokud ústředna je již předělaná na VDSL, tak 400 metrů to je super vzdálenost. Bombardoval bych technický úsek dotazamy stále.

RP (30.5.2015 22:17:56)

možná že je kapacita přípojných portů na VDSL DSLAM v lokalitě vyčerpána a další rozšíření není technicky možné