Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > O2 internet - výpadky

O2 internet - výpadky

Nich (7.1.2014 10:44:15)

Zdravím, mám o2 VDSL internet + TV na modemu Comtrend VR-3026e v2. Bohužel mi několikrát za den spadne internet, a to takhle: 1) odpojí mě to z wifky 2) wifina úplně zmizne z dosahu (není viditelná) 3) po chvilce je zase viditelná ale nechce mě to k ní připojit 4) po chvilce mě to připojí, ale net nejede 5) po chvilce se net rozjede celý tento proces trvá i několik minut a je to opravdu otravné. Hlavně když něco stahuju přes browser nebo streamuju video. Stala se mi i situace, že sem se k té wifi nemohl připojit ani po několika minutách připojit. Až po soft restartu modemu všechno naběhlo. Na modemu sem si zapnul log a tohle mi to při výpadku zapsalo: http://pastebin.com/6E5PQx6Z Nevíte někdo co je špatně? Každopádně internet není jediné co vypadává, protože jakmile spadne net, tak obvykle zamrzne i TV a je potřeba restartovat ten o2 setobox. Někdy se ale stane, že spadne pouze internet. Firmware v modemu: A641-406TO2-C03_R02.B2pvC035l.d24_2012-10-12

Nich (7.1.2014 11:05:35)

Ten předchozí log má nějaké zmatené datumy a časy. Takže tady je aktuálnějěí http://pastebin.com/5cwHXLnw

Var (7.1.2014 18:58:38)

Doporučuju, ještě než do toho začneš vrtat, zkusit kontaktovat přímo technickou podporu O2 pro pevné sítě. Tu najdeš na 800 184 084.

Nich (7.1.2014 19:04:33)

No to jsem dnes udělal. Jakmile mi to vypadlo tak sem zavolal na ten jejich automat a spustil diagnostiku. Ta detekovala problém a automat mi oznámil, že se mi do následujícího dne ozvou. Tak sem zvědavej co zjistijou.

anonym (6.4.2014 22:06:49)

Řeknu ti to asi tak,ze nic ti na to neřeknou.Já jsem měl kvůli tomuhle problému notebook v opravě.

Tomas (18.4.2014 10:47:38)

Povedlo se? Bylo by super sdilet zkusenosti. Diky

Jirka (23.4.2014 09:33:54)

Ahoj, z toho jak to popisuješ mi přijde, že se ti restartuje modem. Když se to stane, tak se podívej jaký máš uptime na modemu? v připadě, že je jen pár minut, tak máš doma kolísání v síti 230V. Na to jsou modemy dost citlivé a pomůže ti pouze UPS. Jirka

Jarek (13.5.2014 08:28:02)

Neuvádíš, jaký operační systém používáš, zda k problému dochází, ikdyž není tvůj počítač připojený k internetu (k internetu) a za jak dlouho dojde k restartu po připojení počítače k internetu. Na tyto věci se tě ptám, protože jsem měsíc řešil restartování stejného modemu a nebyl problém ani v napájení, ani v adsl lince, ale v kombinaci operační systém připojeného úpočítače vůči tomuto modemu.

Jarek (13.5.2014 09:56:32)

Pokud máš operační systém MS Windows a v něm spuštěnou službu SSDP Discovery, tak ji zkus zablokovat. U mně se to projevilo pouze na počítači, kde je MS Windows 7 Enterprise SP1. Po zablokování této služby problémy přestaly. Po jejím spuštění se opět objevily. Problémy se projevily (a opakovaly) vždy po 2- 4 hodinách, když byl tento počítač připojený k internetu. Podle neoficiálních informací, které se mi povedly získat, má firmware modemu nějakou chybu při zpracování SSDP požadavků, které vedou k restartu modemu.