Vladislav (21.9.2013 12:43:11)
Dobrý den, dříve než se rozhodnu volat na UPC, rad bych se poradil s vámi zde. Ani nevím jak začít ale asi základy. Mám modem od UPC (http://www.cisco.com/web/consumer/suppo ... C3208.html) a ROUTER (http://access-pointy.heureka.cz/d-link-di-524/), pro zajímavost máme balíček televize + internet za 800 Kč kde by měl být internet s rychlosti 60Mb za sekundu(což samozřejmně nikdy nebylo). Od modemu vede kabel do routeru který poskytuje internet pro dva počítače plus má wifi signál(bez hesla). Když jsem získal modem jen jsem všechno připojil do sebe a nic neinstaloval takto jsem měl pohodový internet cca 1,5 roku. Nevím zda je to důležité ale telefon nemáme a LINK svití oranžově. No a dejme tomu 3 týdny zpátky z ničeho nic mi každý den začal několikrát padat internet, intervaly jsou různé někdy je to 5 min a někdy i dokonce hodina a půl. Problém je v tom že třetí blikač s názvem US(šipka nahoru) se nechce rozsvítit tak jak jeho kolegové. Opravdu nevím co s tím, nevím proč ale v momentech kdy internet opravdu potřebují zalezu pod stůl vytáhnu všechny tři kabely(napájecí,RJ-45 a kabel ze zdi) vypnu modem počkám chvílí potom vše připojím zpátky a modem zas začne fungovat. Jenže to je jen na určitou dobu a po několika hodinách nedej bože minutách se modem zas rozhodne ukončit svojí práci. Prosím vás o radu a nápovědu v čem spočívá tato chyba. Děkují, a přeji hezký zbytek dne.