anonym (4.7.2012 18:55:13)
Dobrý den,
nevím sice jak zjistíte, že máte signál přes telefonní linku plný, ale dle mého názoru zde záleží na rychlosti připojení, kterou používáte. Nyní O2 přešlo na vyšší rychlost a pokud Vy nemáte vhodný modem nebo software v počítači potom může nastat problém, který popisujete.. :)
ch4ser (6.7.2012 12:39:46)
Dobrý den,
jaký máte modem? Můžete se do něj dostat a podívat se na diagnostiku linky? Podle všeho to vypadá na špatnou diagnostiku linky způsobenou nastavením vyšší rychlosti synchronizace, než je možné na lince provozovat.
OSPF (6.7.2012 12:52:01)
Tak jestli podle udaju co pani ci slecna napsala poznas, ze ma modem potize se spravne synchronizovat tak jsi teda machr. Navic pani pise neco o nakem signalu, takze to vypada, ze tam ma wifinu. Chtelo by to vedet, jak se chova modem v dobe vypadku, jak to ma zapojeno a pripadne treba poslat tracert z doby vypadku.
Hotaro (12.7.2012 21:19:45)
Ano, internet mám přes wifi, během výpadku mi světýlko internet přestane svítit a světýlko s DSL bliká. Pak začne světýlko internet blikat a na počítači mi to píše internet není k dispozici. To trvá tak 3-5 minut než mi internet opět naskočí.