anonym (20.3.2011 11:57:01)
Zdravím,dnes mám problém s připojením O2 Internet ADSL.Neustálé padání,sleduje taky někdo stejný problém?Abych vyloučil,že je chyba na mé straně.Výpis z logu fouteru: 1/30/2010 9:54:45> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=804c7bc0 1/30/2010 9:54:49> Last errorlog repeat 3 Times 1/30/2010 9:54:49> ADSL Line:Down 1/30/2010 9:54:53> ADSL Line:Trainning 1/30/2010 9:54:54> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=804c7bc0 1/30/2010 9:54:57> ADSL Line:Trainning 1/30/2010 9:54:58> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=804c7bc0 1/30/2010 9:55:2> Last errorlog repeat 1 Times 1/30/2010 9:55:3> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=804c7bc0 1/30/2010 9:55:9> Last errorlog repeat 16 Times 1/30/2010 9:55:9> ADSL Line:Show time 1/30/2010 9:55:9> MPOA Link Up 1/30/2010 9:55:9> bridge only start 1/30/2010 9:55:15> ppp:PAP Opening 1/30/2010 9:55:15> ppp_ready: ch:80515688, iface:8045cd64 1/30/2010 9:55:15> ppp:ch<0> Up 1/30/2010 9:55:15> Accept() fail 1/30/2010 9:55:15> Accept() fail