Bisma (17.5.2009 12:26:42)
Myslím že fluktuace není na místě. TO2 prostě nabízí dvě služby ADSL. První, v které můžete mít max. 8 Mbit, druhou, ve které max. 16 Mbit. Fluktuace byla částečná, když TO2 měla min 8 tarifů. 4 pro domácnost, 4 pro firmy, a každý si mohl vybrat. Navíc, nevidělali na tom jenom ti, kteří si platili 2 Mbit, a zůstal jim 2 Mbit. Všem ostatním se bud rychlost navýšila, nebo minimálně snížila platba. Co se týká garance, většina providerů ji má i nižší. Takže pro Tebe nenastala pouze změna tehdy, pokuds měl 2 Mbit, a zůstal ti 2 Mbit (linka, modem apod.)
L.Šiška (19.5.2009 18:54:25)
Měl jsem podobný problém, platil jsem za 8Mbit, jelo to jen 4. Tak jsem zavolal na 800123456 a nestačil jsem se divit! Prý někdo zapomněl nastavit 8Mbit. To znamená, že platit za tarif ještě není záruka, že ho člověk má. Každopádně náprava byla provedena. Sice nejedu 8 ( něco mezi 6,5 - 7 ), ale i tak je to lepší než 2,5 - 3.
Tak hodně zdaru.