Tommy (20.2.2008 23:25:05)
Navrhuju vyhladit vsechny pracovniky O2! Obycejna zmena v nastaveni, a je to neskutecna anabaze ...
Zacatkem ledna jsme poprve pozadali o prepnuti na Annex B kvuli novemu modemu, a dlouho (mesic) se nic nedelo. Zacatkem unora nam dosla trpelivost a ozvali jsme se na helpdesk, co se jako bude dit - s prekvapenim jsme zjistili ze v systemu zadny pozadavek registrovan neni. Inu stane se, pozadali jsme znovu. Slecna slibila ze "do 24 hodin" se to prepne (byl patek) ale nic - po vikendu jsme volali znovu - s prekvapenim jsme opet zjistili ze v systemu neni zadny pozadavek registrovan. Inu zadali jsme novy pozadavek, pricemz na sarkastickou poznamku ze se za mesic zase ozveme pracovnik helpdesku reagoval slovy ze "tak hrozny to snad nebude" a ze pry dostaneme informacni SMS pred prepnutim. Vcera v noci jsme po navratu domu zjistili ze ADSL nejede (pritom informacni SMS nikde), i jali jsme se konfigurovat novy modem dle informaci ze stranek O2 - bez uspechu. Modem se sice sesynchronizoval, ale jaksi nedostal informace z DHCP. Vzdali jsme to, a se slovy "rano moudrejsi vecera" jsme sli spat.
Nevim jak rano, nicmene jsem volal na O2 helpdesk a dozvedel jsem se ze aktivace pry dobehla az ve 4 rano, ale ted uz by to tutove melo fungovat (nemohl jsem to overit, protoze jsem volal z prace, nicmene overil jsem si alespon ktere nastaveni je spravne). Po prichodu domu byly veskere ozivovaci pokusy marne, modem se sesynchronizoval ale stale ne a ne dostat IP. Po chvili snazeni jsem to vzdal a volal jsem na linku O2, kde se ke svemu prekvapeni dozvidam ze aktivace jeste nedobehla, ze pry az po devate vecer ...
Boze, to je firma ... Nevim co je horsi - dovolat se k O2 nebo nedovolat se k UPC.