lukas (2.7.2007 22:52:36)
ahoj. funguje vam prihlaseni do moje konto od o2 dekuji lukas
lukas (2.7.2007 22:52:36)
ahoj. funguje vam prihlaseni do moje konto od o2 dekuji lukas
Anonym (2.7.2007 23:15:19)
funguje
hAd (17.7.2008 07:13:09)
Uz delsi dobu mi taky nefunguje
Anonym (3.7.2007 11:39:00)
neptej se nas ale volej na 800 184 084
Anonym (9.7.2007 22:45:38)
taky ty lidi nechapu. co tady asi vyresi ?!
Brbla (7.7.2009 13:07:44)
Máš pravdu. Nejspíš tady nevyřeší nic. Ale mám obavy, že zavoláním kamkoliv nebo respektive zavoláním na jakoukoliv linku nebo email avizovaný O2 TAKY NIC !!! Po asi 14 dnech korespondence a telefonování s různými operátory, či co to tam sedí za pracovníky a pracovnice, a nakonec jakéms takéms příslibu že s tím něco udělají, se nic nezměnilo skoro nic. Skoro píšu proto,protože se sice nějaké změny udály ale na konečném efektu to nemělo žádný vliv, protože pokud se nějaká aplikace jakž takž zprovoznila, tak vzápětí jiná přestala fungovat. :-(
Coellon (3.7.2007 12:26:52)
Nefunguje
Anonym (3.7.2007 14:12:44)
me rovnez nefunguje
lubos (24.5.2009 19:32:29)
Mohu uvést to,že si z lidí dělají blázny,mě odpověděli,že aplikace MOJE KONTO je plně funkční a při tom od slibovaného data 11.5 a později 15.5.09 kdy měla být aplikace plně k dispozici veřejnosti vůbec nejde a po zadání dat včetně hesla se objevuje pořád jenom nápis-systém je v současnosti nedostupný,lidé se budou divit co vlastně v červnu budou platit Myslím,že ze strany O2 je to záměr-každá koruna dobrá.Když jdete na jejich prodejnu tak to je to stejné,pořád zatím nevíme a podobně.
lubos (24.5.2009 19:35:10)
Všem radím jít na www.moje sluzby.cz,kde se dozvíte o současném nastavení,ale jsou tam různé změny proti avizovanému.
lubos (24.5.2009 19:39:26)
omlouvám se ,jsem rozlobenej - správně je WWW.O2vasesluzby.cz