1woko (21.2.2007 18:31:41)
Na 800184084 si zjisti, jestli už je adsl aktivováno, pokud je, pak nahlaš poruchu...
O2 tesu (23.2.2007 03:35:25)
Splitter a telefon uplne odpojte, modem pripoj rovnou do tel. zasuvky. Kdyz se ani po tom adsl nerozsviti, overte, jestli neni nahodou v jine mistnosti dalsi telefon, pokud ano, odpojite ho, pokud ne, volejte 800184084
Anonym (23.2.2007 09:38:15)
Dawid (23.2.2007 09:44:01)
Ještě jednou se podívej, jestli máš vážně správně zapojenej ten rozbočovač. Já už jsem tohle řešil mockrát. Často mi někdo volá, že si pořídil internet, ale že mu to nefachá. Tak se vždy zeptám, jestli je vše správně zapojeno. Hlavně ten rozbočovač. No odpověď vždy zní: "No jasně. Nejsem přece blbej". Tak tam přijedu a z 90% je chyba v zapojení rozbočovače. konektor "link" - tam přijde kabel z venku od telefonu...a to přímo z "VENKU"...spousta lidí to propojuje často třeba až za telefon....NE...musí to bejt uplně na začátku vedení...DSL je do modemu ...a PHONE je do telefonu...pak vezmi manuál k tomu modemu a začni kontrolovat nastavení...