Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Ztráta connectivity po 19:00 večer...

Ztráta connectivity po 19:00 večer...

Moucha (11.2.2007 09:00:56)

Prosím o pomoc, už nevím co dál... už 14 dní mi po 19:00 neustále padá internet. Mám ADSL od GTSnovery a modem ASUS TI4631. Začíná to okolo 19:00 a trvá to až do rána... světýlko STATUS neustále bliká, že se chce připojit... Díky za odpověď

Anonym (11.2.2007 10:26:13)

Pokud se nepletu, znamená blikání kontrolky status ztrátu synchronizace s DSLAMem. Zavolat na helpdesk, ohlásit poruchu.

Moucha (11.2.2007 11:08:57)

Tam mi poradili, abych přehodil propojení z PC z USB do síťovky ale nepomohlo to....

Anonym (11.2.2007 13:15:43)

Blbost, to s tim nema nic spolecneho. Status musi svitit, at uz mas pc pres eth., usb nebo ho tam nemas vubec. V GST jsou asi nejvetsi lenosi: ohlasit znovu, nedat se.

Anonym (21.10.2007 10:46:45)

Nic neohlašovat, ale dát výpověď. Jen tak se naučí chovat k zákazníkum, jak se patří.

David (21.10.2007 11:01:21)

Ano, blikani te kontrolky je ztrata synchronizace a je nutne nahlasit poruchu. Ja to same resil vcera, avsak na O2. Okolo sobotniho poledne jsem jim zavolal a dnes rano mi od O2 prisla SMS, ze uz to je opraveno a jiz vesele surfuji - takze u O2 s timto uplna spokojenost - jedine reseni je skutecne nahlasit poruchu a nenechat se u te GTS odbit!!!

David (11.2.2007 15:28:53)

Mě spíš přijde, že jim k večeru trochu blbne infrastruktura, konkrétně u mě to tipuju na DNS servery... Funguje mi totiž třeba v pohodě ICQ nebo některý hry online, ale na web se třebas půlhodinu nepodívám... Ale většinou to trvá tak do pěti minut, půlhodiny hodně zřídka a do rána díkybohu ještě nikdy... Jinak k té radě - to je kokotina jako kráva. Pokud ti bliká status, tak je uplně jedno, jestli máš PC připojený k modemu přes eth nebo USB. Je to asi podobná chujovina, jako kdyby byl na domovních stoupačkách problém s rozvodem vody a někdo ti poradil, že si máš místo klasický baterie dát pákovou a bude to v cajku...

Rouchi (20.10.2007 11:16:25)

Koukam, že všichni co to máme od GTS se nám to nějak sere mam uplně stený problémy že mam na 100% stejnej problém... uplně přesně jako ty... takže koukam, že chyba je u těch kokotů GTS maj prostě nějak vyjebanou infrastrukturu... stejně jako ten jejich smtp server traveller.cz, kterej minimálně 14 dní nešel, nevim jestli už jde... je to prostě banda lemplů, jdu zavolat na O2, jestli by šlo nějak bez výpadku ukončit službu u GTS a jít k nim....

Tom (17.10.2007 11:30:32)

Mám úplně stejný problém ... internet přes den jede (víceméně naprosto v pohodě, občas výpadek na několik sekund) ale kolem půl sedmé půl sedmé to vypadne a až do rána, za neustálého blikání statusu, to nejede, nejede absolutně nic (icq, wow,cs,web) .... vždy volám do volného a říkám jako že problém a oni řeknou jako že se na to podívají, ale je to houby platný a pořád se to opakuje , byl u mě i technik a vše ok prý, byl jsem ve volném nechat zkontrolovat modem, taky ok (ale je podle mě blbost, aby byla chyba u mě, když přes den internet jede, nehledě na to, že dřív jel naprosto v pohodě a bez problémů) .... takže neustále volám volnému a neustále slyším to samé ( tak si projedem nastavení modemu, nemáte paralelku nebo zkusil ste to připojit na přímo bez splitteru) a už pomalu rostu, nebo't už je to opravdu moc. Platím si mmorpg, doménu, serverhosting atp. a díky problémům to nemůžu využivat. Jediné co mě napadá co by mohlo napovídat o příčině, je to že přes den je v modem statusu hodnota US MARGIN kolem 10 15 a večer se číslo pohybuje v hodnotě 2 MILIARD! . Už fakt nevím ale myslím si, že zmena isp by stejně nepomohla, protože to bude problém někde u o2 nebo na lince. Jen mě zaráží, že to nikdo není schopný vyřešit. S díky TN

pavlik_smetik (21.10.2007 11:50:52)

Nastavte si hodnotu MTU v modemu nebo v PC na 1400 (vetsinou byva 1492). Pak by to melo byt OK. Pavel

pavlik_smetik (21.10.2007 11:53:02)

Omlouvám se, to patřilo k jinému příspěvku. Váš problém by se vyřešil změnou rychlostního profilu (resp. drobným snížením) u poskytovatele. Proto zavolejte providerovi, a pak by to mělo být OK.