Milanek (9.8.2003 01:47:34)
Existuje ADSL modem i pro USB, ale funguje vetsinou jen s Windows (drivery). Pokud mate v male siti switch, je po problemu. Pripojite ADSL modem do switche, ale dejte si pozor, je treba cross-linked kabel. S normalnim patch kabelem to asi nebude fungovat (pokud to ten switch nepozna a neprohodi sam).
Jarouš (9.8.2003 22:45:01)
No na USB pod WinXP pozor, mám vlastní negativní zkušenost. Před měsícem při zapojení neběžel první USB modem REJNOK ani na notebooku telecomáka, běžel 4 patra bez výtahu pro nový. Ten fungoval, provedli jsme připojení i na mém PC, fungovalo to, ale asi tak 3 minuty po jeho odchodu - PC zatuhlo. Po restartu jsem se již nikdy nepřipojil a to ani po instalaci nových ovladačů (viz NEXTRA). Pokud byl rejnok v USB již při startu PC, tak po jejich naběhnutí WinXP došlo k okamžitému zatuhnutí. Pokud jsem rejnoka zapojil do již běžících WinXP, tak jsem se na Inet stejně nepřipojil a po čase zase došlo k zatuhnutí. Nejsem žádný odborník na PC a konfigurace HW a SW, ale domnívám se, že docházelo v SW WinXP ke konfliktu přerušení. Na straně Telekomanče je udajně vše OK, nicméně po několika telefonátech a eMailech zajistilo Tiscali po dvou týdnech výměnu modemu za typ ST Home. Telecomák předvedl funkčnost na svém notebooku a odporoučel se. No a já zjistil, že předvedený modem je určen na síťovku a tak jsem ji běžel zakoupit. Nainstaloval jsem síťovku, podle návodu nastavil připojení modemu - no co mám povídat, zase to neběží. Jak Telekomančové, tak podpora na Tiscali tvrdí, že to mám nastavené správně. Na Tiscali slíbili, že ve čtvrtek se na to někdo od nich přijde podívat, nikdo nepřišel, ale k večeru volal jiný pracovník, zda to běží. Vše jsem převyprávěl, vše jsme prověřili, bylo přislíbeno, že v pátek odpoledne přijde nějaký telekomák. Mno, zase nikdo. A tak na Inet lezu dial up a hledám informace, rady a zkušenosti. Milánku, autore výše uvedených rad, opakuji, že tomu nerozumím do detailů, ale nepomohl by zmíněný cross-lin