Anonym (20.8.2006 00:10:42)
Pokud to máš správně zapojeno, tak to není normální, kvalita hovoru má být stejná a bez šumu. Splitter bude asi vadný.
earnil (20.8.2006 11:20:33)
Pokud tomu správně rozumím, tak bez splitteru je na lince ještě výraznější šum? Pokud je v té chvíli na tom daném telefoním čísle POUZE ten telefon a pořád to šumí a to šumění začlo se zřízením ADSL, bude pravděpodobně chyba ve splitteru na straně ISP. Jediné řešení je nahlásit si poruchu.
Anonym (21.8.2006 17:50:45)
Některe ADSL modemy hlas neruší ani bez splitteru, některe splittery(typy) rušení nejsou schopny zcela eliminovat(pro nektere modemy).Nimeně over zda všechna zařízení jsou vedena přes splitter(paralelky, zvonky, zabezpečovačka, i ten 10 let nepouzivany telefon, co o něm nevíš), přip zda nejsou paralelní zásuvky.