kufik (23.7.2006 15:17:39)
Vážený zákazníku,
zasíláme Vám údaje potřebné k úspěšnému zprovoznění Vaší služby dne 20. 7. 2006
Přesné umístění níže uvedených nastavení v modemu je závislé na použitém typu modemu a je potřeba se řídit přiloženým manuálem. Pouze u modemů s rozhraním jen USB položky PROTOKOL, MUX TYPE, VPI a VCI není většinou potřeba nastavovat,
protože tyto hodnoty jsou již přednastaveny přímo v ovladači daného modemu a nastavuje se jen PŘIHLAŠOVACÍ JMÉNO (login) a PŘIHLAŠOVACÍ HESLO (heslo).
IP adresa bude automaticky přidělena - tento údaj je tedy pouze informativní a není třeba jej vkládat do nastavení.
Vaše údaje potřebné pro nastavení modemu :
Telefonní číslo: 474xxxxxx
Login: 474xxxxxx@bluetone.dsl
Heslo: xxxxxx
protokol : PPPoE
VCI: 48
VPI: 8
IP adresa: 85.xxx.xxx.12
DNS : 212.158.128.2
212.158.128.3
SMTP: mail.bluetone.cz
MUX Type / Encapsulation: LLC - při protokolu PPPoE VC (VC MUX) - při protokolu PPPoA
Pokud máte objednaný modem, bude Vám společně s instalačním CD doručen na Vámi uvedenou adresu instalace.
V případě, že se Vám nepodaří správně nastavit uvedené parametry na modemu, můžete využít telefonickou pomoc na tel. čísle 900 10 14 14 (v provozu pondělí-pátek 8:00-18:00 hod, tarif 10 Kč/min.), kde Vám technik poradí další postup.
Dále můžete také využít objednání dodatečné instalace přímo naším technikem.
Prosíme Vás, abyste pro urychlení komunikace s námi měli vždy připravené své
zákaznické číslo : 900x xxxx, které je uvedeno v předmětu e-mailu.
Děkujeme za pochopení, spolupráci a věříme, že budete s naší službou naprosto spokojeni. V případě dotazů týkající se Vaší služby neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum na bezplatné lince 800 400 200.
-------------
test z modemu:
Testing Connectivity to modem
Testing Ethernet connection PASS Help
Testing ADSL line for sync PASS Help
Testing Ethernet connection to ATM PASS Help
Testing Telco Connectivity
Testing ATM OAM segment ping PASS Help
Testing ATM OAM end to end ping PASS Help
Testing ISP Connectivity
Testing PPPoE server connectivity FAIL Help
Testing PPPoE server session SKIPPED Help
Testing authentication with server SKIPPED Help
Validating assigned IP address 0.0.0.0 SKIPPED Help
Testing Internet Connectivity
Ping default gateway 0.0.0.0 FAIL Help
Ping Primary Domain Name Server FAIL Help
Query DNS for www.globespanvirata.com FAIL Help
Ping www.globespanvirata.com FAIL Help
// jak je videt na pingu na branu, tak mi ji to vubec neprideli. Neprideluje ani IP, Masku..
nastavoval jsem to jak pres home/quick configuration, tak rucne pres wan/ppp a to i podle ruznych navodu na bluetone, telecomu i podle fora zde. nic.
na uvodni strance mam:
Interface Status nepripojeno.
Anonym (23.7.2006 20:12:56)
Máš nastaveno ověřování pomocí protokolu CHAP ???
Velice častý problém u Lucentu/Xavi, defaultně tam bývá cosi jiného.
kufik (23.7.2006 21:17:23)
jojo. to tam bylo.
nechame to ted u ledu, zejtra to jdu vratit a uz to nechci videt :)
kazdopadne diky za rady.
Anonym (25.7.2006 09:06:29)
Ale chyba nebude v modemu ale u bluetone, radeji jim zavolej jinak to budes sam resit jeste pekne dlouho
kufik (26.7.2006 22:08:53)
Dneska se mi po trech dnech ozval technik z BT s tim ze kolega ktery mi zarizoval sluzbu nastavil spatny port pro overovani hesla..
no fantazii maji dobrou :)
ps: ani se neomluvili, pouze mi to sdelili.
Anonym (26.7.2006 22:31:29)
To není fantazie, chybička se zkrátka občas vloudí. Ty ses jistě ještě nikdy v ničem nespletl?!
Anonym (27.7.2006 02:17:39)
a co sis myslel? bud rad ze nejsi u telekoumaku, to bys teprve zazil neco
Anonym (25.7.2006 07:32:57)
Tohle vypadá, že budeš muset kontaktovat Bluetone.