Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > adsl treti tyden mrtvola!!!

adsl treti tyden mrtvola!!!

neufuss (29.7.2003 09:07:01)

...tak jsme si v dubnu tohoto roku take poridili zazracny produkt u telecomu ,jmenuje se ADSL.Jiz pri zrizeni byli problemy ktere se vsak rychle odstranily,sluzba pak s nepravidelnymi vypadky celkem fungovala.zprvu to byli vypadky hodinove,potom celodeni.soucasna situace je takova ze jiz treti tyden sluzba nefunguje snad jen z vyjimkou asi trech hodin.takze jiz treti tyden volam denne na technickou podporu a to trikrat denne rano v poledne a vecer,a co se deje????nic stale stejna odpoved:technik se do 180minmut ozve. je vubec nejaka moznost aby se k teto problematice nekdo ozval???....ale vyuctovani chodi bez problemu!!!asi nejsem sam kdo ma problem ,nechapu vsak giganta telecom jakym zpusobem si povazuje svych zakazniku,neco mne pripomina kazdy asi vi presne co. preji vsem prijmny den a pevne nervy

JOE (29.7.2003 09:44:40)

Technická podpora u CTc je opravdu velice kvalitní a fundovaná. Telefony berou do třetího zazvonění, pozorně vyslechnou Váš problém, pokud si perfektně zaškolená pracovnice nedokáže s problémem poradit přepojí Vás na profesionálního technika, který dálkově proměří přípojku a pokud ani on nedokáže určit příčinu poruchu, v nejbližší možné době se vydá na cestu k Vám..... A teď zase chvilku vážně, jak se projevuje nefunkčnost vaší přípojky ? Jaký modem, služba, co přesně nešlape?

neufuss (29.7.2003 12:02:42)

...dekuji za reakci na muj prispevek,nyni k problemu. adsl sluzba 302/126 modem alcatel speed touch home.na modemu sviti pouze PWR a problikava LINE SYNC.pokud sviti PWR a LINE SYNC lze se pripojit ,takze tedy nevim kde je chyba ,dle mne u TC A.S. SAMOZREJMNE RESTARTY A RESETY NEPOMAHAJI. dnes se stal zazrak jiz se nekdo ozval s tim ze nekdo s techniku zavola.ale kdy to mne neni jasne......

Kirinovic (29.7.2003 12:28:42)

Line sync a PWR musi obe svitit, pokud to m,a spravne gungovat...zdrejme nedojde k synchronizaci modemu, jestlize pisete, ze Vam sync stale blika. Nemate nahodou linku pripojenou pres prepetovou ochranu na UPSce?? Ne to takhle delalo to stejne, pripojil jsem naprimo a jelo to, synchronizace probehla. Domluvit neco s TP u CTC je nemozne, jedine co mohou udelat, ze poslou MAIL !!! technikum. Nemaji na ne zadny telefonicky ani jiny kontakt nez ten mail, takze to jim ho muzete poslat rovnou sam. Pokud ale opravdu sync nesviti, ale stale blika, volal bych normalne poruchovou sluzbu telecomu ...nejakych 11xxxx nebo jak to je...je to v kazdem telefonnim seznamu.Resit to s TO na IOL je zbytecne. Martin

joe (29.7.2003 14:39:28)

Pokud tedy vypadává synchro, tak to opravdu vypadá na nějakou chybku přímo na lince. Pro vyzkoušení by se také nechalo zapojit modem přímo do telefonní zásuvky na zdi, tedy ještě před splitrem, čistě do holé přívodní zásuvky. Spliter pouze filtruje horní frekvence aby to nerušilo phony, jinak je tam naprosto k ničemu, z čehož vyplývá že linku může rozhodit i mnoho paralelních zařízení (na analogu), nebo nějaké hodně neposlušné. Rozhodně bych zkusil modem přímo do zásuvky (lze i do ISDN) a pokud to nepůjde stálo by za pokus zavolat na 13129, tam je hlídaný limit pro opravu poruchy. Otázka jenom jestli to přijmou, a jestli vědí co to ADSL je.

neufuss (29.7.2003 15:27:52)

...dekuji vsem za ochotu pomoct co se tyce ADSL ...PRED HODINKOU SE STAL ZAZRAK,objevil se tu technik a zaclo se patrat a vysledek-spatny modem ,takze na vymenu modemu musite cekat skoro tri tydny .je jen smutne ze si takto vazi zakazniku ......... preji vsem hezky zbytek dne a funkcnost ADSL

Klingert s.r.o. (6.8.2003 18:25:37)

Klingert s.r.o. (6.8.2003 18:28:54)

Od 3.6.2003 hlášená závada .... 4.8.2003 technik po asi 150 telefonních urgencí dorazil a zjistil závadu na modemu. Po 20 minutách odešel a od té doby běží ..... zatím