Kirinovic (29.7.2003 12:28:42)
Line sync a PWR musi obe svitit, pokud to m,a spravne gungovat...zdrejme nedojde k synchronizaci modemu, jestlize pisete, ze Vam sync stale blika. Nemate nahodou linku pripojenou pres prepetovou ochranu na UPSce?? Ne to takhle delalo to stejne, pripojil jsem naprimo a jelo to, synchronizace probehla. Domluvit neco s TP u CTC je nemozne, jedine co mohou udelat, ze poslou MAIL !!! technikum. Nemaji na ne zadny telefonicky ani jiny kontakt nez ten mail, takze to jim ho muzete poslat rovnou sam. Pokud ale opravdu sync nesviti, ale stale blika, volal bych normalne poruchovou sluzbu telecomu ...nejakych 11xxxx nebo jak to je...je to v kazdem telefonnim seznamu.Resit to s TO na IOL je zbytecne.
Martin
joe (29.7.2003 14:39:28)
Pokud tedy vypadává synchro, tak to opravdu vypadá na nějakou chybku přímo na lince. Pro vyzkoušení by se také nechalo zapojit modem přímo do telefonní zásuvky na zdi, tedy ještě před splitrem, čistě do holé přívodní zásuvky. Spliter pouze filtruje horní frekvence aby to nerušilo phony, jinak je tam naprosto k ničemu, z čehož vyplývá že linku může rozhodit i mnoho paralelních zařízení (na analogu), nebo nějaké hodně neposlušné. Rozhodně bych zkusil modem přímo do zásuvky (lze i do ISDN) a pokud to nepůjde stálo by za pokus zavolat na 13129, tam je hlídaný limit pro opravu poruchy. Otázka jenom jestli to přijmou, a jestli vědí co to ADSL je.
neufuss (29.7.2003 15:27:52)
...dekuji vsem za ochotu pomoct co se tyce ADSL
...PRED HODINKOU SE STAL ZAZRAK,objevil se tu technik a zaclo se patrat a vysledek-spatny modem ,takze na vymenu modemu musite cekat skoro tri tydny .je jen smutne ze si takto vazi zakazniku .........
preji vsem hezky zbytek dne a funkcnost ADSL
Klingert s.r.o. (6.8.2003 18:25:37)
Klingert s.r.o. (6.8.2003 18:28:54)
Od 3.6.2003 hlášená závada .... 4.8.2003 technik po asi 150 telefonních urgencí dorazil a zjistil závadu na modemu. Po 20 minutách odešel a od té doby běží ..... zatím