Anonym (3.7.2006 19:41:13)
Nechci se se nijak dotknout poctivých pracovníků ČTc, ale mám takový dojem, v jejich řadách pracuje spousta lidí, kteří na svou práci nestačí. Stačí poslat e-mail do aplikace "napište nám" nebo promluvit s některým operátorem na bezplatné lince a zjistíte, že si z Vás buď ďelají blázny nebo jsou úplně mimo. Doufám, že s novým názvem firmy se změní i přístup k zákazníkovi, jinak zvednu kotvu a pofrčím jinam. A můžu Vám říct, že nebudu sám a, že možností je v současné době dost. Zaráží mne, že si toho ještě nikdo u ČTc nevšiml.
František (4.7.2006 22:29:15)
Takže v aplikaci MOJE KONTO měřidlo přenesených dat opět funguje (údaj odpovídá aplikaci E-ÚČET), což je jediná pozitivní informace.
Expres Klik obnoven nebyl, uživatelské nastavení webhostingu stále nefunkční (při pokusu o změnu hlásí chybu), zobrazené údaje o e-mailové schránce neaktuální (zobrazuje se neplatná primární adresa a zrušený alias).
Opět tedy vše při starém (dávno nahlášené závady stále neodstraněny).