Michal (3.6.2015 16:43:38)
...i když nechcete. Chtěl bych se s vámi podělit o negativní zkušenost. Mám pevnou linku již více než 20 let. Včera jsem na Moje O2 pomocí nabízeného chatu řešil otázku ceny při přechodu z internet tarifu Optimal na Aktiv s operátorem Oddělení péče o zákazníky. Protože nebyl schopen mi dát zajímavou nabídku a navíc mi tvrdil údaje, které jsou v rozporu s tím, co mi udává Moje O2, ukončil jsem chat slovy: Nechte to být. Děkuji za snahu, podpis. Asi za 30 minut jsem zjistil, že mám hluchý telefon. Při nahlášení poruchy mi bylo řečeno, že všechny služby byly zrušeny na základě požadavku operátora, s kterým jsem chatoval. Po vyjasnění situace mi bylo nejdříve přislíbeno obnovení do 12:00 hod. druhého dne, potom do 24 hod. a teď po uplynutí poslední lhůty - do 48 hod. Jak byste postupovali? Je tu ještě nějaký jiný operátor, který má v nabídce pevnou linku a VDSL?