Hugo (23.3.2012 12:08:53)
Zdravim,
hledám nového poskytovatele internetu, protože momentálně mám O2, kteří mě odírají jak to jen jde, za 3MB/s platím 650 ,- .. Prostředníček už mam připravenej, ale nejdřív musím najít náhradu. Chtěl jsem UPC, ale to v mojí lokalitě nemá pokrytí, tak se chci zeptat všech co mají internet od LuckyNetu, připojení Basic Plus, jestli by sem nenapsali své zkušenosti s tímto poskytovatelem, popř. přímo tímto tarifem.
Moc Díky
Petr (9.1.2013 11:27:02)
Mel jsem od nich net 2 roky, vse bylo ok jen doby, nez jsem z duvodu stehovani potreboval vypovedet smlouvu! Strasnej problem, resim to do ted dopisama....osobni jednani odmitaji.....hnus. Mam z nich strach a tak platim za net i kdyz uz bydlim jinde......
tx238@seznam.cz (1.4.2013 10:42:26)
Doporučím ti starnet. Koukni na jejich stránky. Pokud se ti líbí,kontaktuj mě na mail (tx238@seznam.cz), oba 2 totiž na tom ještě vyděláme v podobě bonusů ;-).Já platím se vším všudy 280,-, je to bez problému (mám ho již řadu let), jede 24 hod/denně, fup není a rychlost 100/100 Mbits reálně ~9 Mb/s down a ~7Mb/s up.
jose (11.11.2013 22:41:54)
mam luckynet jsem z Adamov u čekych budejovic,je stim stale problem , rano jde v poledne se sekne vecer jak tak drobet a v 22h totalni konec us mi to tu jednou prevedli na jinou frekvenci sloto a jen asi 3 mesice ted nejd easi seznam najit,tak snimi koncem roku koncim, a jdu jinam,asi o2 mel sem je i stelkou a bylo to drahe ted nabizeji za 353mesicne a tak to skusim kdys je linka stale v provozu
anonym (20.1.2014 12:37:32)
Do nedávné doby jsme měli Lucky připojení v Č. Budějovicích. V posledním roce byl neustálý problém s rychlostí a stabilitou (což je prý debilita, kterou vymyslela rychlost.cz :). Teď jedem v pohodě a rychle, ale bez Lucky.
Proceduru vypovězení smlouvy u Lucky nikomu nepřeji. Veškerou komunikaci nahrávejte, posílejte listiny s doručenkou ap. Věřím, že měkčí povaha to vzdá.
Alena (20.1.2014 12:46:08)
Ano, souhlas. Když ptáčka .... Vše protahují jak jed jde a ptáčka pustit nechtějí.
OM (18.12.2014 11:24:10)
Musím potvrdit zkušenost s vypovězením smlouvy, LN se snaží jakýmkoliv možným způsobem najít cestu, jak si zákazníka udržet, nebo ho minimálně obrat o co nejvíc peněz, než doopravdy odejde. Podle všeho tráví víc času hledáním skulinek v zákoně než poskytováním dobrého internetového připojení a poškozují tak jméno všech poskytovatelů v jižních Čechách. Pevně věřím, že to nebude mít dlouhé trvání a firma zanikne. Všem doporučuji se od nich držet co nejdál, v žádném případě si jejich internet nepořizujte.
Anonym2 (24.3.2015 19:49:40)
Rychlost.cz - stabilita byla z testů zrušena a už tam není - proč asi? Protože neměla žádnou reálnou vypovídající hodnotu.
Pepa (21.1.2014 08:15:59)
Maj sem tam problém. Jednání příšerné. Jdi ke Starnetu, sice jsou dražší ale maj dostatečnou kapacitu.
Alexis (18.3.2014 21:40:18)
Taky jsme měli internet od této firmy. Opravdu nedoporučuji! Jednání je příšerné. Když jsme si službu zřizovali, tak to bylo super, ale jakmile jsme něco chtěli, tak jsem byly jako trn v pr... Majitelka dost nepříjemná ženská (arogantní). Celkově se nám připojení zdálo dosti pomalé a jednání firmy nás natolik odradilo, že jsem si pořídili Starnet.
XxX (3.5.2014 18:10:19)
S LuckyNetem není zrovna snadná domluva, máme od nich internet již druhým rokem (tarif Level Basic Plus - 20/8). Ze začátku šlo vše hladce a internet dosahoval garantovaných rychlostí prakticky pořád, po cca půl roce se vše zhoršilo a od té doby šel internet maximálně kolem 10 Mbit/s download, spíše ale méně. Na technické podpoře nám bylo řečeno, že důvodem je agregace 1:20, se kterou jsme souhlasili ve smlouvě. V posledních týdnech už se chvílemi skoro ani nenačítaly stránky, takže bylo na čase jednat. Po opravdu nepříjemném a dlouhém jednání se slečnou na technické podpoře, kdy nám bylo opakovaně tvrzeno, že chyba není na jejich straně, ale že máme špatný router / lokální síť / wifi signál, nakonec vyšlo najevo špatné nastavení frekvence jejich antény na naší střeše a nyní internet znovu funguje tak jako na začátku, snad to tentokrát vydrží. Po těchto zkušenostech bych LuckyNet nikomu nedoporučil i přes to, že se problém vyřešit podařilo, pokud ovšem nepreferujete společnost lidí, kteří nejsou ochotní jednat na rovinu a neváží si zákazníka. Pak je LuckyNet ideální volbou.
Láďa (12.5.2014 09:28:12)
LuckyNet nedoporučuji. Kvalita služby příšerná. Jednání nevstřícné a špatné. Sídlo společnosti je pronajatá kancelář tzv. prázdná krabice. Jinak se ukrývají v bytě činžovního domu v Suchém Vrbném a to tak trochu na zapřenou - je označen jmény jednatelů, ale společnost LuckyNet se tam hledá těžko.
doporučuji právní konzultaci na ČTÚ a pak i případné zahájení správního řízení.
Společnost se zřejmě potýká s problémy a se zákazníky jedná špatně.
Telefony nic nevyřeší!!!
Po uplynutí úvazku doporučuji ukončit vztah. Pozor na lhůty! A korespondenci pouza s fikcí doručení (zelený pruh), protože při osobní návštěvě odmítli výpověď převzít:))) Mafiáni.
Petr (7.6.2014 09:49:31)
Musím nesouhlasit. Mám Luckynet a nikdy jej už nevyměním! Měl jsem LuckyNet od začátku v Boršově a před rokem a půl jsem se přestěhoval do Vráta, kde jsem si pořídil internet od St_rnetu. S ukončením smlouvy u LuckyNet nebyl žádný problém. Problémy začaly až ve Vrátě, když jsem měl internet od St_rnetu. To vám byla taková hrůza, že mi ještě teď vstávají vlasy na hlavě! Naprosto nefunkční a technici - kašpaři a amatéři. Šel jsem zpátky k LuckyNet a fungují mi tady stejně, jako jsem byl zvyklý v Boršově. Nedám na LuckyNet dopustit. A jestli si s nimi někdo nerozumíte a neumíte s nimi mluvit, je to vaše chyba, neboť znám oba dva osobně (pan Časári a paní Vařilová) - vždycky mi ten internet připojovali oni a jsou to slušní a pracovití lidé! Konkurence už neví, jak se jich zbavit, a tak je zřejmě začala pomlouvat na fóru :-)
anonym (15.6.2014 17:32:19)
Jen jestli se nejmenuješ/te Lukáš nebo Dana :) to by celkem odpovídalo!!!:))))))
anonym (16.6.2014 21:26:07)
To jako, že lucky nemá ani techniky? Když připojují jednatelé!!!!!!!!!!!!
anonym (17.7.2014 15:48:01)
I já znám pana Časáriho i paní Vařilovou osobně, příjemní byli naposledy, když nám internet zaváděli. Od té doby pan Časári již ani nezvedá telefon a paní Vařilová je protivná jako činže. Zvláštní, že jste tu jediný člověk, který má tak skvělou zkušenost. :-)
Dana (26.8.2014 14:15:35)
Dobrý den,
mohu se zeptat na Vaše jméno? Pokud jej nechcete zveřejnit, prosím napište mi email na dana.varilova@luckynet.cz. Ráda s Vámi vyřeším jakýkoliv problém k oboustranné spokojenosti.
Děkuji, Vařilová, LuckyNet.
Dana (26.8.2014 14:38:11)
Dobrý den,
ráda bych uvedla výše uvedenou reakci na pravou míru.
Sídlo naší společnosti se nachází na adrese Žižkova tř. 1321/1, ČB. Není to prázdná kancelář. Máme zde umístěnou technologii pro distribuci připojení k internetu a sklad. Na této adrese kancelář nemáme.
Veřejně na našich webových stránkách máme uvedenou i druhou adresu - adresu naší provozovny - spolu s otevírací dobou. Pondělí, středy a pátky máme otevřeno pro veřejnost. V úterý a ve čtvrtek pracujeme pouze interně, nemáme otevřeno pro veřejnost. Místo provozovny není označeno žádnými velkými nápisy, neboť kancelář zde máme umístěnou pouze dočasně, dokud se nepřestěhujeme do vlastních prostor, které jsou ve výstavbě. V těchto prostorách následně plánujeme rozšíření otevírací doby na 5 dní v týdnu.
Proto, když nás navštívila paní Marie (manželka pana Ládi, který psal příspěvek) mimo naší otevírací dobu, nebyl na adrese provozovny pracovník, který by byl oprávněn dokument převzít. Jednali jsme však pružně a náš pracovník dokument přijel za 30 minut převzít. Tedy nedošlo k nepřevzetí, naopak, jednali jsme co nejrychleji tak, aby byl zákazník spokojen a mohl nám dokument doručit osobně.
Doporučuji Vám si tedy mimo otevírací dobu sjednat schůzku individuálně, abychom Vaše požadavky mohli vyřídit dle našich i Vašich časových možností. Děkuji, Dana Vařilová, LuckyNet s.r.o.
Láďa (2.9.2014 08:30:41)
Teď, s odstupem času bych některé věty formuloval jinak a mám potřebu se za příkřejší výroky omluvit.
Nicméně se mi po Vaší reakci nabízí myšlenka, že vnímáte problémy až když opravdu vygradují. Řekl bych, že jakákoliv snaha o domluvu selhávala a pokud registrujete problémy až v momentě správního řízení, tak pak jich asi máte skutečně pomálu.
Jak jsem si zde početl mluvíte o nějakém poškozování konkurencí. Nevím zda to má někdo zapotřebí, já sám musel volit službu dražší. V mé lokalitě se toho moc jiného nenabízí.
A jak sama připouštíte, sídlo společnosti ap., a kanceláře, ještě řešíte. A za 30 min jste dorazila jen proto, že po třetím pokusu jsme se nehodlali dát opět vyhodit.
Jinak v našem dlouhodobém vztahu až na poslední rok vše fungovalo bez problému. Do r. 2012 absolutní spokojenost. Když mi ale loni po více jak půl roce došlo, že frekvenci asi "nenaladíte", rozhodl jsem se pro změnu.
Bohužel se vzájemná komunikace zlepšila až za účasti ČTÚ. A jak se zdá podle zdejších příspěvků, máte dar zákazníky akorát tak nas. Možná by Vaší společnosti prospělo zaměstnat někoho, kdo by měl tohoto nadání trochu méně.
A když už jste se uchýlila k jménům, tak se mějte paní Dano. Přeji Vám mnoho spokojených zákazníků.
s pozdravem,
Láďa
Dana (26.8.2014 14:53:04)
Dobrý den,
k ostatním reakcím Vás prosím o zveřejnění konkrétního případu, nebo mne kontaktujte na tel. 774 111 515, nebo na emailu dana.varilova@luckynet.cz.´Zde je kontakt na jednatele, Lukáše Čásáriho: lukas.casari@luckynet.cz
Nejsem si vědoma tak velkého počtu reálných negativních ohlasů na naši společnost kromě paní Marie, kterou dokáži zařadit. Doufám, že se konkurence nesnaží nás takto poškodit, jak píše pan Petr. Prosím tedy ještě jednou o kontakty, abychom mohli případně pomoci.
Dana (26.8.2014 15:07:10)
Dobrý den,
k ostatním reakcím Vás prosím o zveřejnění konkrétního případu, nebo mne kontaktujte na tel. 774 111 515, nebo na emailu dana.varilova@luckynet.cz.´Zde je kontakt na jednatele, Lukáše Čásáriho: lukas.casari@luckynet.cz
Nejsem si vědoma tak velkého počtu reálných negativních ohlasů na naši společnost kromě paní Marie, kterou dokáži zařadit. Doufám, že se konkurence nesnaží nás takto poškodit, jak píše pan Petr. Prosím tedy ještě jednou o kontakty, abychom mohli případně pomoci.
Děkuji, Vařilová Dana, LuckyNet.
Lukáš (20.10.2014 17:47:19)
Zdravím Ani já se nepřipojím do této diskuse s kladnými ohlasy, ačkoli to nedělám zrovna rád. Se společností LuckyNet jsem se setkal již v několika lokalitách mimo České Budějovice, ale stejně tak ve městě. Ať to bylo u přátel, či u mne doma, je toto připojení velmi často nestabilní nebo pomalé. Popravdě, ani jednání nebylo zrovna z nejšťastnějších a nejrychleších. O docílení nápravy ani nemluvě a když, tak bohužel ne na dlouho. (jak již bylo zmíněno) Nicméně, komu vše funguje a problémy s připojením ani jednáním nemá, samozřejmě přeji, ať to tak zůstane i do budoucna. Za mne: Nedoporučuji