Lukas (6.6.2006 15:37:12)
Tak aby jste jen nechvalili, dne 3.6. 2006 jsem zazadal o zmenu tarifu s Expess Impuls na Extreme512 (ten bez fupu), dne 4.6. mi prisla rano zprava ze sluzba je jiz zrealizovana, nicmene dnes je 6.června a dodne jsem ve Fupu, volal mi rano technik a tvrdil mi ze tu nema na me uvalenej fup,ze je vse ok, mu rikam at se teda prijede na to podivat, sosam 6Kbs za sekundu to je na nic ze na netu ve vypisu konta uz mam novou cenu za tarif atd....docela vam zavidim tu dobrou zkusenost.........platim litr tenhle mesic za nic ......je uplne jedno jestli mate impul nebo extreme 512 pac mi to jede furt tech 6kilo .....akorat platite vic a pripadate si jako kreteni, protoze s tim operatorem se tam neda mluvit, vsimli jste si jak ma nauceny odpovedi?Telecom dela z lidi blbce, kteri hlavne plati a neptaji se ....
Enjoy (6.6.2006 19:05:07)
FUP budeš mít celý červen...Od 1.července budeš mít svůj extreme.Je to paradox,ale je to tak.A to že budeš argumentovat tím,že extrem je už aktivní,ti nepomůže,FUP prostě musí doběhnout.
Anonym (6.6.2006 20:33:33)
Si dělej srandu 1.4. a ne teď.
Anonym (6.6.2006 20:40:53)
JJ pokud nedonutis telekoumaky k resetu tak budes muset cekat na novej mesic kdy se ti to vyresetuje automaticky
Pavel (7.6.2006 23:20:47)
Takže ikdyž mám v "Moje konto" v tabulce už limit podle novýho FUP a i se tam počítá, tak stejně budu mít ještě ten původní? To se mi zdá divný....
Anonym (7.6.2006 23:28:52)
Jistě, že ne... V podstatě by se měla změna tarifu vždy rovnat resetu FUP.
Pavel (6.6.2006 23:48:19)
To jako i já, když jsem si změnil teď na začátku měsíce tarif, budu mít stále jen FUP 1 místo 8????? Jako že budu čekat, až ten původní dojede a od dalšího měsíce teprve bude větší????
Enjoy (7.6.2006 16:09:04)
Jj,je to tak,ale zkus tam zavolat,jestli by s tím něco neudělali.
Anonym (7.6.2006 22:14:42)
Jasně. A teď tu o popelce... Samozřejmě, že v okamžiku změny služby na bezlimitní dojde k resetu FUP. Pokud ne, tak se jedná o poruchu a je potřeba se tak chovat. Tz. nahlásit to na Telecom, nenechat se vyfuckovat operátorem, potom vysvětlit situaci... A za par hodin je vymalovano. Nebo existuje zkratka 900169090, za 16,90 na minutu.
Lukas (7.6.2006 22:41:58)
Ti co si myslely ze budu celej mesic ve fupu a platit novy tarif, tak se asi zblaznili, dnes mi konecne prekonfigurovali spravne tarif....s tim ze chyba byla na strane telecomu.....takze se urcite ozvete pokud budete v podobne situaci a nenechte se odradit v mem pripade to trvalo skoro4dny....takze tem co cekali 6 hodin a podobne....meli stesti ...
Anonym (7.6.2006 22:56:30)
možná, že ty si měl spíš smůlu:-)
anti (10.6.2006 22:49:37)
píšeš nesmysly......
Anonym (13.6.2006 20:03:28)
Nemusí doběhnout! Pokud FUP teď máš a mpřitom používáš službu Extreme, zavolej si tam. Nebo jim napiš mailem, že máš nízkou rychlost.
Anonym (6.6.2006 21:46:37)
Nahlaš to jako závadu a nenech se odbýt.jakmile přejdeš na službu bez FUP,tak musí být bez fup v okamžiku aktivace.Pokud máš FUP i na službě bez FUP,tak je to chyba a musí být odstraněná.Opakuji znova,znovu to nahlaš a nenech se odbýt a především buď slušný,jakmile budeš vztekle řvát,tak se s tebou nikdo nebude bavit.
Anonym (7.6.2006 16:20:42)
Telecom blbce z nikoho nedela, je to zavada ale nenahlasil si ji - tedy nevi ze ji ma resit. Kdyz zavolas na 900169090 tak to budes mit do hodky vyreseny.