Homer (19.5.2006 15:33:06)
Dle celkem pozitivních ohlasů na službu Bluetone Premium ADSL jsem si ji objednal dne 25.4.2006. Nejenže kdybych se nepřipoměl tak mi do této doby tj. dnes nepřišlo žádné potvrzení o objednávce, to bych ještě nějak rozchodil vzhledem k jejich administrativním chaosům. Ale kdyz jsem si ověřoval dostupnost na jejich stránkách, tak měla služba fungovat do 30.4 (o tomto datu jsem stejne pochyboval), ale dle posledních dnů tak ze zajímavosti zkouším ověřování dále a jak jsem zjistil, tak toto datum stále oddalují to jest ze 30.4 na 15.6 dále 31.6. dále 31.7. Z tohoto důvodu nechápu jak může někdo nabízet objednání služby když ani pořádně neví kdy bude vůbec fungovat (jestli vubec). Kdyz na to takhle koukam tak asi nejsem jedinej.