ZK (17.5.2006 12:41:04)
INTERNET EXPRES IDEAL - poskytovatel ČESKÝ TELECOM a.s.
Telecom realita: 2048 kbit/s stahování dat: 256 kByte/s - tohle Vám nabídnou.
Realita: 673,95 kbit/s stahování dat: 84,2 kByte/s - dělám si statistiky už 14 dní, co mi to jde pomaleji.
Minimum, co jsem naměřil: cca 320 kbit/s stahování dat: 40 kByte/s
Předtím to jelo celkem slušně: cca 1600 kbit/s stahování dat: 200 kByte/s.
Jen do nich perte, telefonujte technikům Internet Expresu, ať se jim špatně spí a zdá se jim o Vás. Mám zkušenost, že trošku lépe fungují, když na ně nejste moc hodní.
Když jsem jejich službu objednával a čekal na balík s modemem, po 3 týdnech čekání jsem zjistil, že mi objednávku omylem stornovali. Prý, ať vystavím novou a počkám další 3 týdny. Tak jsem jim do telefomu oznámil, že pokud to nebude do pěti dnů, ruším pevnou linku. Modem přišel poštou za TŘI dny. Když jsem jim volal, že se mi rozpadá připojení, byli velmi ochotní, problém opravili a telefonicky mě informovali (na mobil). Minulý týden jsem jim volal, že mi to jde pomalu. Slíbili, že to vyřeší. Čekám.
MOTTO: Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.
Tom (17.5.2006 13:29:20)
Měl jsem stejný probroblém s rychlostí, zavolal jsem na linku technické podpory a od druhého dne až do dneška to jede OK.Za dva dny mi ještě volal technik jestli to jde.Když jsem to reklamoval přes e-mail nebo jinou linku než linku technické podpory,připadalo mi,že jsem jim pro blázny.
ZK (17.5.2006 20:51:02)
Teď už to jede zase v pohodě na 1.6 Mbsp. Aspoň ti technici u Telecomu za něco stojí.
Atsepicnu (17.5.2006 16:32:25)
no sam vis ze sluzba neni garantovana, a 2 Mb jsou maximum... i kdyz si myslim, ze je to od isp svinarna ze to jede takhle pomalu, ale jediny co muzes delat je si stezovat a nahlasit to jako zavadu, nebo nic nedelat, nebo prejit ke konkurenci, a nebo se nepripojuj a mas po starostech :D:D
ZK (17.5.2006 20:53:50)
Technik od Telecomu mi do telefonu (takže to bylo jejich firmou nahrávané a nemohl říkat bludy) říkal, že jak je rychlost na méně než na polovině té INZEROVANÉ, tak to považují za závadu. U mě teda 1024 kbps.
František (17.5.2006 21:25:33)
Tato informace odpovídá tomu, co ČTc uvádí na stránce
http://www.internetexpres.cz/web/cz/faq/index.html (k otázce: "Používám službu Internet Expres, která však nedosahuje rychlosti jakou jsem si objednal. Jak je možné, že platím za něco co nefunguje na 100%?"):
"Pokud se jedná o dočasné snížení maximální rychlosti udávané ve vlastnostech služby, kdy může služba krátkodobě poklesnout až o 50% procent v důsledku dočasného přetížení sítě, nejedná se o předmět reklamace."
Dlouhodobý a trvalý pokles datové rychlosti pod 50 % nominální je podle toho reklamovatelný (osobně pokládám za hranici, která signalizuje poddimenzování přenosových cest dlouhodobý a trvalý pokles datové rychlosti pod 70 % nominální rychlosti).