Anonym (5.5.2006 08:56:37)
Nejsem ani jedno, ani druhé, pouze ty jsi naprosto trapný - furt si stěžuješ a píšeš hlouposti, místo toho, abys sám zjistil, kde je problém a nahlásil to na heldesk.
Trošku ti napovím: příkaz tracert a příkaz ping, asi bys zjistil, kde dochází k problémům. Také je možné, že vedení od ústředny k tobě je nekvalitní (i když je celkem nové) a 3 Mb prostě nezvládá, nebo nestačí linka od vesnické ústředny do netu a ČTc "tak trošku" nenápadně "upřednostňuje" své zákazníky.
Anonym (5.5.2006 09:15:10)
To vis ze delas pro Bluetone, je jasne ze to nepriznas. CTc totiz nijak nerozlisuje "sve" a "cizi" xichty v drate.
Anonym (5.5.2006 13:00:11)
Rekl zamestnanec CTc...
...a zapnul si opet uprednostneni.
Anonym (5.5.2006 23:07:15)
Ty ses ale kreten natvrdlej
karel (5.5.2006 14:05:46)
Ale božínku. A jeké hlouposit píšu?
Tady jsem chtěl zjistit reakce těch kteří mají stejné připojení.
Kdyby mi tu napsali je to stejný u BT nám 3Mb Clasic všem jede pouze do 2400, tak to nechám plavat a přejdu jinam. Ale tak to není.
Abych pátral kde soudruzi udělali chybu mě ani nenapadne, to je jejich věc.
Na helpdesk jsem to samozřejmě nahlásil jak první věc.
Výsledkem je, že: "Je to normální, někomu to někde jede rychleji, někomu někde pomaleji. Podle podmínek a smlouvy je vše v pořádku."