Matyáš (8.5.2006 21:06:28)
Jihlava, Za Poštou. Mimochodem dnes jsem opět volal na bluetone a bylo mi řečeno, že se vyskytnul problém s DSLamem. Toto mi oznámili až po mých opakovaných urgencích - po dvou týdnech bez jakékoliv aktivity z jejich strany. Nejdřív mi bylo řečeno, že se jedná o nedostatečnou kapacitu DSLamu (tento problém je nesmysl, připojení je dostupné teprve pár dní a službu mám objednánu v předstihu již od dubna, podle mých informací provádí České rediokomunikace instalaci vlastních DSLamů, které si připojí do Telekoumácké sítě, u DSLamu Č.Telekomu tento problém v mém případě je, nějaký dobrák mi vyfoukl mé původní místo v DSLamu ČTC proto jsem se chtěl připojit přes České radiokomunikace) pak se mi snažili vsugerovat , že je na drátech ke mě technický problém a že službu nebude možné zřídit vůbec. Prý je problém v ústředně.Na toto jsem reagoval, že jsem před měsícem ukončil 2.5 roku trvající ADSL připojení 512/128 u firmy Volný a že u mne ADSL bezpochyby zřídit jde :), pochybuji že by došlo za měsíc co jsem bez internetu a čekám na připojení k tak dramatickému zhoršení kvality konektivních zařízení a kabelů v zemi :(=) Obdržel jsem odpověď, že to zkusí ještě jednou prověřit a zaurgují provedení technického šetření (!!) . Z předchozího telefonátu kdy jsem si ověřoval dosah jejich služby ADSL Premium mi bylo řečeno, že Bluetone používá nejmodernější technologie a minimální nabízenou rychlost rychlost 1MBIT umožňují zřídit skoro všude, 5km od ústředny bez problémů, Já mám od ČTC zjištěno že jsem vzdálen 4km. Takže by to mělo být ok!
Tak jsem z toho docela dosti znechucen a zkusil jsem napsat včera i v tomto fóru zmiňovanému panu Ryšavému, snad to trošku popostrčí, protože mě už dochází pomale ale jistě trpělivost >(