Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Měření dat v Moje Konto

Měření dat v Moje Konto

Kuna (29.4.2006 09:03:58)

Ahoj, dnes sem se díval do mého konta na výpis dat a vidím, že je to dělené podle týdeních period. Já tam mám 3 z toho ta poslední trvá už 14 dní (od 13.4.). Zdá se mi to nějaké divné, jelikož limit mi obnovili minulý měsíc 28. to znamená, že dnes už to je víc jak měsíc a stále jedu 64/128. Doufám, že nebude problém a nejpozději toho prvního to nahodí.

František (29.4.2006 09:40:01)

Potvrzuji, periody začínající 20.4. a 27.4. tam nejsou, takže pro on-line kontrolu přenesených dat je to nepoužitelné (je nutná svépomoc v podobě aplikace pro měření přenesených dat, já používám Traffic Meter). Možnou příčinou je načítání neaktualizovaných údajů z databáze. Pro to by svědčilo např. to, že jsem si před týdnem zrušil v nastavení pošty jeden nepoužívaný alias, ale v aplikaci MOJE KONTO se stále zobrazuje.

Anonym (29.4.2006 10:51:27)

To bych ani nerekl, ponevadz ty data nabihaji uplne jinak nez v pocitacim programu (pouzivam DU meter), vazne na pocitani dat je CT celkem shovivavy:)

Anonym (29.4.2006 11:16:02)

Neni, CTc to pocita uplne jinou Db a ta funguje dobre, zlobi jen ten orientacni merak pro lidi.

František (29.4.2006 12:58:26)

No a proč se mi tedy v aplikaci MOJE KONTO zobrazuje e-mailová adresa (alias), kterou jsem přes správu e-mailového účtu zrušil již minulý týden? Máte nějaké lepší vysvětlení, než že se tam načítají údaje z jakési zastaralé databáze (a nikoliv z aktuální databáze e-mailového účtu)? No a k čemu je tedy vůbec aplikace MOJE KONTO, nelze-li údajům v ní uvedeným věřit?

Anonym (29.4.2006 13:34:14)

No vzdyt ji nepouzivej, kdo te nuti?

František (29.4.2006 14:52:11)

Máte zajímavou logiku uvažování. To, že ČTc provozuje dlouhodobě softwarový zmetek jménem MOJE KONTO, pokládáte asi za normální. ČTc tuto svou invalidní aplikaci inzeruje: "Kdykoliv a odkudkoliv můžete zkontrolovat které služby využíváte, které služby jste využívali v minulosti, mít přehled o objemu stažených dat, ...". Minimálně kontrola využívaných služeb nefunguje (viz zmíněný neexistující e-mailový alias) a nefunkční přehled o objemu stažených dat. Tato aplikace je součástí služby, za kterou platím 804 Kč (329 Kč za nepoužívaný hlasový paušál a 475 Kč za nejpomalejší ADSL s FUP). Je to taková drzost ode mně, chtít aby tato aplikace fungovala tak, jak její provozovatel deklaruje?

Soldan (29.4.2006 17:15:24)

presne tak, ja si kontroluju data jen tam, a to ze tam chybi mereni za prvni tyden je jejich problem, jestli diky tomu budu mit pristi mesic FUP omezeni tak jdu od nich pryc.

Martin (29.4.2006 10:40:03)

Mi to momentálně už pár dní ukazuje místo grafů "Žádné položky nenalezeny". Takže kontrola opravdu nulová a absolutně nevím, kolik mám za tento měsíc přeneseno.

Froggy (29.4.2006 17:42:04)

Český telecom (resp O2) je naprosto neschopná firma a nedokáže si najmout vývojáře, kteří by napsali kvalitní aplikaci na měření dat. I malinké firmičky poskytující třeba wifi připojení mají statistiku 100x lépe propracovanou! Několikrát nám doma zpomalili Internet ještě před přetečením dat - a když jsme to reklamovali, tak nám řekli, že informace z Mého konta nemáme brát na zřetel, že nejsou aktuální...