Jira (16.4.2006 01:05:37)
Tak jsem poslal 13.2.2006 e-mail na zákaznickou podporu ČTc s dotazem: Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Nyní mám IE Optimal a po vypršení 12tého měsíce bych chtěl službu IE Ideal. Je tato změna placená. Do 28.2.2006 mi neodpověděli, proto jsem poslal dotaz znovu. 7.3.2006 mi přišla odpověď: Velmi se Vám omlouváme za zpoždění ve zpracování Vámi zaslaného dotazu. Toto zpoždění bylo způsobeno technickou chybou v našich systémech. Věříme, že se již tato situace v budoucnu nebude opakovat a děkujeme Vám za pochopení. Změna služby Internet expres na vyšší variantu je bezplatná. Pokud provádíte změnu na variantu nižší, je tato zpoplatněna částkou 990,-Kč bez DPH V případě jakýchkoli dotazů k užívání či provozu služeb, poskytovaných naší společností, nás prosím kontaktujte na bezplatné lince Telefonického centra služeb 800 123 456. S přátelským pozdravem Petr Medřík ČESKÝ TELECOM, a.s. - Telefonické centrum služeb A 20.3.2006 druhá odpověď: Velmi se Vám omlouváme za zpoždění ve zpracování Vámi zaslaného dotazu. Toto zpoždění bylo způsobeno technickou chybou v našich systémech. Věříme, že se již tato situace v budoucnu nebude opakovat a děkujeme Vám za pochopení. Vámi požadovaná změna služby je bezplatná. Požádat o ni můžete v aplikaci Moje konto, kde v záložce Moje služby zvolíte zobrazení Detailu aktivní služby, ve kterém naleznete odkaz Změna služby. V případě jakýchkoli dotazů k užívání či provozu služeb, poskytovaných naší společností, nás prosím kontaktujte na bezplatné lince Telefonického centra služeb 800 123 456. S přátelským pozdravem Eva Havránková ČESKÝ TELECOM, a.s. - Telefonické centrum služeb Tak to mám pochopit tak, že si snad můžu vybrat?