Anonym (14.4.2006 12:56:10)
O.K. tak v 120% :-). Já mám s Telecomem velmi obdobné zkušenosti. A na základě těch skutečností můžu vše jedině potvrdit..... Profesionální firma se chová jinak.... Všechny žádosti aby člověk 100x urgoval a všechno aby si hlídal. Zavádějící reklama (např. navýšení rychlosti připojení přes aplikaci moje konto do 7 dnů - :-)) Kdyby se člověk neozval, tak to nemám dodnes. I tak to trvalo přes tři týdny (problémy s aplikací na straně Telecomu))
- 4x telefonická urgence na zrušení balíčku s volnými minutami na dial up po
- po telefonickém objednání jiného tarifu (s voláním zadarmo o víkendu a mimo plný provoz -> společně s objednáním adsl) na bezplatné lince jsme po cca 6 měsících náhodně zjistili, že se na nás vy....i a dali nám nějaký tarif pro podnikatele.
- z aplikace "moje konto" pro jistotu odstranili kolonku "poplatky", protože by je zákazníci jinak ukamenovali. To když si chtěl někdo podle rady z www stránek telecomu hned na začátku (v únoru) navýšit rychlost a měl tarif se závazkem. Moje konto nabídlo změnu a tarify byly k dispozici pouze ty bez závazku. Prd a hned měl poplatek 990,- bez DPH za to, že se chce vyvléknout ze závazku.
atd. atd. atd......
MV (15.4.2006 00:00:34)
Předem chci říct, že jsem byl s IE spokojen, provoz bez jediného výpadku(3/4 roku), zřízení bez problémů.
Problémy ale nastaly, když jsem chtěl IE zrušit kvůli přechodu na wifi.
1) asi týden před koncem února-dotazy na infolinku, jak má výpověď IE vypadat, co obsahovat apod. Odpovědi: žádné konkrétní, jen že mě bude kontaktovat člověk, co výpověď domluví. Ani po urgencích se nikdy nikdo neozval. Zdržovali, hráli o čas.
2) opět dotazy na infolinku, trochu jsem přitvrdil, pak mi tedy zavolal člověk, ten se mě ale jen snažil překecat, abych jejich super internet nerušil. Nenechal jsem se, tak prý OK a pošle mi obratem formulář výpovědi...neposlal nic(dle očekávání).
3) nezávisle jsem poslal 1.března obdobný dotaz na ČTc pomocí jejich online formuláře "Napište nám". Na tento dotaz jsem dostal odpověď "už" 20.3. - s omluvou:
Velmi se Vám omlouváme za zpoždění ve zpracování Vámi zaslaného
dotazu. Toto zpoždění bylo způsobeno technickou chybou v našich
systémech. Věříme, že se již tato situace v budoucnu nebude opakovat
a děkujeme Vám za pochopení.
Na základě Vámi uvedeného tel.čísla xxxxxxxxx jsme ověřili, že je již
evidována objednávka na zrušení služby Internet Expres k datu
2.4.2006.
4) 2.března jsem z vlastního rozhodnutí nezávisle poslal výpověď volnou formou, doporučeně na ČTc. Asi za tři týdny(počítal jsem s výpovědní lhůtou 30dní) mi dotazem na infolince potvrdili, že výpověď přijali a služba bude zrušena k 2.4., 11:44 hodin(=přesně po 30 dnech od obdržení výpovědi). Stejné datum mi potvrdili v písemné odpovědi z předchozího bodu.
5) 4.března net pořád jde - dotaz na infolinku a že nehodlám platit net déle kvůli jejich neschopnosti - mlžili, vymlouvali se a že nevidí mojí výpověď v systému(kecy), apod.
6) 6.4. opět píšu dotaz na ČTc - druhý den odpověď:
Omlouvám se za zpoždění objednávky na zrušení Vaší služby Internet
Expres. V současné době jí mají v šetření naši specialisté, aby
proběhlo zrušení internetu. Nemusíte mít obavy, že byste za službu
platil déle než bylo nutné. Všechny poplatky budou pouze do doby
2.4., kdy měla být služba již zrušena. Chyba se vyskytla v našich
systémech.
7) služba byla definitivně ukončena 12.4. Teď jsem zvědav na fakturu, do kdy opravdu byl net účtován. Jsem ochoten fakturu reklamovat i kdyby to bylo jen o den déle, než napsali.
Je tohle normální postup výpovědi služby u solidní firmy?
Každopádně jsem rád, že už jsem od nich pryč, protože moje špatné zkušenosti s výpovědí překryjí předchozí dobré zkušenosti z používání IE - ale je to jejich vina. A to bych moh připsat podobný příběh o fakturování za pevnou linku.