Smoker (11.4.2006 14:02:40)
Zdravím, nemusíš mi hned nadávat. Znám asi tak 5 lidí, co měli nebo ještě mají acer a jsou s tím dost problémy, furt to maj na reklamacích. A kamarád, který prodává notebooky, tak už se pod acer nepodepíše. Pravdu máš, že tak před dvouma rokama to ještě bylo ok, ale mluvil jsem o tom, co se děje v poslední době. Ale určitě máš pravdu v tom, že notebooky obecně jsou poruchové, vždy záleží na štěstí. Ale říkal jsem jenom své zkušenosti s acerem, já jsem ho svého času také měl a opravdu děs. Hlavně, nevím z jakého důvodu jsou u většiny levnějších acerů panty z plastu, to opravdu nepochopím. Pak to nemá praskat.
Zajda (11.4.2006 14:08:22)
No tak. Koupil jste jenom o trochu lepší šmejd. Jinak o tom jak vypadá pořádný notebook nemáte ani páru. V IBM tu grafiku v pohodě pořídíte jako modul a nemusí se kupovat nová základní deska (to už je lepší nový NB). Modulární opravovatelná konstrukce je také důkazem že se výrobce chce o Vás jako zákazníka starat. A že životní cyklus výrobku u ní nekončí prodejem. A to že odešla grafická karta se může stát všem notebookům bez rozdílu. Ale nesvědčí to nic o kvalitě materiálů a mechanickém navržení. TO je u nb nejdůležitější. Ergonomie je tak nějak všude stejná. Přeci kvůli jedné vadě nezavrhnu celý výrobek. Výrobek zavrhnu až když má neustálé závady i po opakovaných reklamacích. Celou firmu zavrhnu pokud se všemi jejími výrobky mám špatné zkušenosti.