pajus (22.3.2006 15:22:12)
Prosím všechny, kteří májí úplný výpadek internetu a daří se jim komunikovat s pracovníky ČT o radu, co dělat.
Už týden nejedu vůbec. Chyba je na ústředně ČT, ale vůbec nevím jestli je chyba ŘEŠITELNÁ, protože uvažuji o zrušení. Nevím jak dlouho mám čekat až to zprovozní. Internet potřebuji nutně k práci a mezitím co nejede platím jak internet, tak paušál za telefon, který téměř nepoužívám a čekání mě stojí peníze.
Volal jsem nejmíň 5x, psal 3 maily a 1 stížnost. Zkoušel modemy Sagem 840 a D-Link 362, přeinstalovat PC, přípoj bez splittru, nic.
Napiště prosím ti co máte stejný problém a víte víc, popřípadě vám to už spravili.
Anonym (22.3.2006 15:35:51)
volal si tam 5x a co ti rekli? me reknou, nechame to proverit a ozvem se. nikdo ti nezavolal? telefon ti funguje
pajus (22.3.2006 15:49:40)
reknou jen že závada je nahlášena a není ji možné urgovat, protože je ve stádiu řešení, ale to je už asi třetí den.
Reklamace jim nefungujou vůbec
Anonym (22.3.2006 17:08:50)
tak to maj asi v prd. dslam nebo tak neco. to urcite neurychlis, ale muzes volat na reklamace a pozadovat slevu za nefunkcni sluzbu...
Anonym (22.3.2006 16:50:22)
momentálně se poruchy řeší asi 14 dní
pajus (22.3.2006 17:05:43)
Hlavně aby byly vyřešeny a taky by nebylo špatné informovat zákazníky aspoň na stránkách telecomu o tom jak dlouho to potrvá.
Mám pocit, že slušné chování končí podepsáním smlouvy.
FRANTA (22.3.2006 17:33:19)
To se nedá dazvat krizí. To je lumpárna. Vybírání peněz za něco co nefunguje díky monopolu. Co jsou to za lidi ve vedení, kteří si rozdělují miliony.
Anonym (22.3.2006 19:13:13)
Která že lama si zas plete zkratku Český Televize s Českým Krávokomem?
pajus (23.3.2006 07:04:49)
tak za 1. na zkratky ti kašlu, mrkni se na www.telecom.cz a napiš mě co vidíš v jejich názvu (Český Telecom a.s.), ale to asi normálního člověka napadne, když je na fóru o internetovém připojení
za 2. zřejmě nemáš žádné problémy, tak sem nelez. Přál bych ti aspoň týden úplného výpadku, kdy nevíš na čem si a platíš zbytečně.