Anonym (19.3.2006 15:19:02)
Nevím jak je to momentálně u GTS, ale mrkni se na nastavení PPPoA, nebo PPPoE a všechno kolem, zkus zapojit modem přímo do zásuvky bez splitteru, zkus si půjčit jiný modem...
WELL PTI-845G (TI AR7) by měl u GTS fungovat, ostatně ho sami prodávají.
Teď jsem se díval na jejich web, oni snad ještě používají PPPoA, VPI VCI 8/48, protokol CHAP, ale většina nových modemů má přednastaveno PPPoE, takže si to změň.
Ivo (19.3.2006 16:52:16)
Ten splitter mě už také napadnul. Zkusím. Jinak jsem nahlásil chybu oběma - reklamaci modemu na jedné straně a nepřítomnost ADSL signálu u druhého dodavatele. A uvidíme, kde je chyba. Prostě klasický Parkinsonův zákon. Může-li se něco pokazit, pokazí se to. Nemůže-li, stejně se to pokazí...
Ivo (19.3.2006 17:16:36)
Proměřil jsem všechny kabely -OK, zapojil jsem modem přímo do zásuvky - bez reakce. PPPoA, nebo oE jsem si našel na stránkách NEXTRA - jejich je PPPoA. Bez úspěchu. Opravdu jsem našel v GTS ceníku koncových zařízení WELL PTI-845G (4 x Eth, WiFi) 8) 3395 Kč. Docházím tedy k tomu nejjednoduššímu závěru. Buď jsem prostě narazil na vadný kus, nebo NEXTRA nezajistila ADSL signál ani několik dní poté, co poslali oficiální mail o tom, že to už funguje a WEB rozhraní také hlásí plně funkční....Takže reklamujeme....