Jan A (10.3.2006 00:21:45)
Dobry dem mam problem s tim ze kdyz se prihlasim na https://konto.telecom.cz/ a tam dam Moje sluzby tak tam je toto Vánoční Internet Expres Impuls se závazkem Vyžádána. Jen vyzadana a to je asi ten problem mam to tam uz od 6.1.06 kdy sem se poprve pripojil sluzbou impuls na internet a proto taky v aplikaci moje konto nemam vse pristupne napriklad si nemuzu svysit rychlost na 512/128 ani tam treba nemam zadny graf prenesenych dat apod(ale fup funguje:)... uz sem volal 2x na infolinku vsechno si vasi pracovnici zapsali a rikali ze priblizne do dvou dnu zavola technik ze uz je vse v poradku a to sem volal uz pred 14 dny poprve a pred tydnem podruhe tak ted pisu meil snad je to spolehlivejsi? od vas se nikdo neozval tak? co bude? vim ze mate hodne prace s tim navysovanim apod. ale uplnej nezajem z vasi strany se mi moc nelibi tak prosim uz neco delejte. s pozdravem Jan A.