Peta z Ostravy (27.2.2006 11:45:07)
Takže, jak jste si všimli v jiných částech tohoto fóra, byl jsem spokojený uživatel Telecomu. Měl jsem ze začátku Internet Broadband, pak Internet Maxi a nyní mám Internet Extreme 4096/512. Asi 14 dní mi to fungovalo velmi dobře, rychlost neklesala pod 3.5 Mbps u downloadu a upload neklesal pod 420 kBps. V posledních dnech však rychlost klesla na 0.7 Mbps!!!! Upload neklesá... Volal jsem technické, reklamační, péče o zákazníky atd. Po týdnu mi konečně řekli jaká je pravda! Zde v Místku je 7200 (sedmtisíc dvěstě) uživatelů na ústřednu, linka je vytížena na 99%. Řešení: Bude se posilovat celá linka (myšleno z ústředny) na páteřní síť. Jelikož platím 2.100kč s DPH uplatnil jsem reklamaci. Do vyřešení problému budu mít snížené platby. (Což mi moc k práci nepomůže, ale aspoň budu mít pocit, že neplatím za něco co nefunguje).U jiných ADSL poskytovatelů je to podobné. Takže všem těm, co to nefunguje jak má: Zavolat technikům Telecomu (800184084), provedou šetření, (urgovat a urgovat, mají asi čas). Až budete mít vyjádření od techniků zavolat na oddělení pro péči o zákazníky(800123456 a čekat asi 15 minut na spojení). Zažádat okamžitě o snížení plateb nebo vypovězení smlouvy (V nejzažším případě). Jde to, nedodržení podmínek smlouvy (rychlost sice negarantují, ale službu ano.) (To je ale slovíčkaření, co...??!!). Napište sem, jak jste dopadli! Přeji vám pevné nervy a rychlý internet (Ať už od Telecomu či jiných poskytovatelů). Péťa P.S.: Neměl by internet sloužit nám a ne my internetu?