Pepa (18.2.2006 17:59:44)
Jaký máte zkušenosti s technickou podporou ČTc?
Pepa (18.2.2006 17:59:44)
Jaký máte zkušenosti s technickou podporou ČTc?
Anonym (18.2.2006 20:55:19)
hroznééé
marty (18.2.2006 21:19:03)
otresne, vetsi ... sem nevidel, nevite nekdo nejaky jiny cislo na telecomaky treba na techniky, nez to 800123456 a 800184084? diky
Anonym (18.2.2006 21:28:06)
a co ti udělali?
mido (18.2.2006 21:50:11)
Hele to nema cenu se nad nima resit,i kdyz ja sem s Ctc spokojenej,co se tyce pripojeni,ale volat na operatora to je akorat k nasrani,kdyz se tam po pulhodine dovolas a na neco se zeptas,tak operator zacne koktat a pak ti rekne,ze ti do 3 dnu zavola technik:)
mido (18.2.2006 21:52:49)
A kdyz sem mu rek,at me na technika pripoji hned,tak rek,ze to neni mozny...Ze musi dodrzovat nakej postup...
Anonym (18.2.2006 21:53:13)
záleží na tom co jsi po nich chtěl?
Anonym (18.2.2006 22:13:00)
presne tak. taky si furt na me berou dokola mobil ze me zavola technik a zatim se mi jeste nikdo nikdy neozval. volat tam je fakt na nasrani.
Nargon (18.2.2006 23:20:29)
Zadny, kdyz jsem tam volal tak mi rekli at se obratim na sveho ISP. Tak od ty doby jim tam nevolam.
František (19.2.2006 12:13:04)
Velmi negativní. Od 1.2.2006 si s IOL TECHHELP emailuji ve věci navýšení rychlosti IE Impuls na 512/128 Kbps (dodneška celkem sedmkrát) - samé výmluvy na proměřování linky (přitom ADSL modem komunikuje s DSLAMem reálně 1984/224 Kbps), naposled mi 15.2. požadavek zrychlení (z 2.2.2006) vymazali z aplikace MOJE KONTO a nebyli schopni ani říci, zda si jej mám zadat znovu, nebo zda mi jej obnoví sami. Lokalita Ústí n.L. - Severní Terasa.