Nasraný zákazník (3.2.2006 22:35:10)
Prosím pošlete víš nejlépe manažerům a ředitely.Urážky nejsou adresovány obyčejným zaměstnancům,lituju Vás většinu a někteří do toho patříte taky.Vážený Telecome.Tímto Vás varuju jelikož máte zaměstnaný kretény co mě nabízí přechod na službu 512 s FUP když mám Expres Profi 1:20.Pokud mě převedete na službu 1:50 ať už EXTREME nebo obyč. Internet Expres že Vás budu žalovat a potáhnu Vás k soudu.Do konce smouvy požaduju dodržení služby Internet Expres Profi 512 s agregací 1:20!!!!!!!!Požadoval jsem Extreme 2048/256 1:50 bez FUP za účelem kompenzovat agregaci 1:50 a tu mě nepustíte z důvodu vzdálenosti od ústředny přitom tady se dá jet 5400 na 600kbps,koncová vzdálenost je pro ADSL 8KM a to víte.Nemáme tady ani špatnej průměr kabelu.Co se týče kvality služeb je akorád na hovno!!!!Nejen služba ale i Vaši někteří operátoři kteří jsou nafoukaní a arogantní.Přehazují člověka sem a tam až se nasere.Teď se už nasralo tolik lidí z důvodu FUP a spol že doufám že zkrachjete šmejdi a pudete na pracák.Když mám zájem o 10Tbase přípojku za kterou je cena 20.000 bez dph za zřízení a ta samá částka měsíčně za provoz tak to tady taky nejde.Asi nepotřebujete peníze tak bych Vám měl přestat platit.Taky děkuju za účet za internet.Nasrat do účtu provoz za 1 měsíc a 16 dní.To Vám jde a zákazník je pro Vás nic!!!Doufám že si to dáte do kupy jak se Vám začnou ztrácet zákazníci protože jste to teď akorád posraly.Jako firma jste prolhaní a nedokážete nic dodržet.Už skoro bývalý zákazník ČESKÉHO TELECOMU.PS:ustřihnu kabel co mě jde do garáže a krabičku co je v garáži vyhodím, protože je to na mém majetku a bude mě to překážet.Telefonovat přes pevnou taky nepotřebuju protože jde volat přes internet ale to asi netušíte,protože žijete v době opic.Účtuje te si taky za povinný hlasový tarif který nikdo nepotřebuje.Od ČD jde napojit, bezdrátovou síť mám tak se akorád natáhnu dál.