Max-11 (3.2.2006 19:10:16)
tak je tu hodne zoufalcu tak postupujte takto,nejde-li vam provest zmenu sluzby pres internet,,vemte telefon a vytocte 800184084 po vytoceni cisla se ozve automat tak dejte trojku,,spojite se s operatorem,pokud si nejste jisti zeptejte se jestli mate sluzbu aktivovanou,pokud ne tak operatorovy rekne aby vam to aktivoval,,kdyby nahodou vas odkazal na stranky iol.cz nebo internetexpres.cz reknete mu ze pres internet nelze pozadat o navyseni,v softwaru je chyba a dolehejte aby vam tu migraci provedl operator,po pas vterinach vam rekne ze migrace (navyseni)probrhne do 5 dnu,,tot vse
Anonym (3.2.2006 19:24:30)
ok
Max-11 (3.2.2006 20:32:07)
udelal jsem to presne podle toho co jsem napsal nahore a jiz mam zadost ode dneska aktivni to je 3.2.2006,a trva to par vterin,a lepsi nez klikat kazdych pet minut na aplikaci moje konto ktere stejne nejde protoze je tam chyba v softwaru
Anonym (3.2.2006 22:30:50)
tak tak
tatik (3.2.2006 22:32:25)
to max 11 delas u telecomu?dik
Anonym (3.2.2006 22:40:45)
Ne nedelam u telekomu
tatik (3.2.2006 22:45:30)
skoda neva dikas
Max-11 (3.2.2006 23:01:42)
proc skoda
Petrajs (4.2.2006 00:22:15)
chci se jen zeptat, kdyz jsem tam volal 3.2. rano, vse jsem vyridil, borec me rekl ze do 5 dnu by to melo byt navyseno, ale do ted je v mem konte na iol vse pri starem, ani tam neni zadost o zmenu a nic......je to v poradku ??