Jiřík (3.2.2006 15:38:15)
Zdar lidi, chtěl bych zkusit zažádat o zvýšení rychlosti přes "Moje konto" na stránkách konto.telecom.cz ale bohužel nevím uživatelské jméno, ani heslo. Jelikož připojení k netu zařizoval táta - počítačový analfabet - tak mi neni schopen ho říct. Ví někdo, na jakym papíře od Telecomu je to uživ. jméno a heslo napsaný??? Nebo jestli se to dá přes telefonickou podporu nějak zjistit - to asi těžko, co ??? Jinak jsem zkoušel jako uživatelský jméno dát číslo telefonu a heslo referenční číslo a nejde to :-/ Pokuď teda někdo ví, co s tím , tak bych prosil o pomoc.
Rudolph (3.2.2006 15:45:56)
uživatelské jméno : číslo pevné linky
heslo : referenční číslo - najdeš ho na faktuře od telefonu
Anonym (3.2.2006 15:49:43)
to je postup na mail iol, ale on chce do konta a to je myslím obojí telefoní číslo a pak si změní heslo
Anonym (3.2.2006 15:51:36)
zkus to jak to říkám...obojí telefonní číslo a pak napiš :-)
Jiřík (3.2.2006 15:57:21)
Bohužel, telefoní číslo jako uživatelský jméno a heslo nefunguje :-/
Anonym (3.2.2006 15:58:38)
tak to zkus znovu ale ve formátu xxxxxxabc
Pepan (3.2.2006 15:56:21)
no to bejva ruzny no --kazdopadne je to to samy jmeno a heslo kdyz se prihlsis na net ;) a pokud to chces vedet tak si zavolej na 800184084 a kdyz budes mit stesti tak ti to reknou(vetsinou to musi byt majitel linky) ale kdyz jim reknes ref.cislo adresu a popr kdybys vedel rod.c. taty tak ti to reknou ;)
John (3.2.2006 15:57:32)
Zavolej na číslo 800 184 084 je to linka,kde ti to řeknou,pro ověření budou po tobě chtít referenční číslo.
Jiřík (3.2.2006 16:12:10)
Supr, zavoval jsem na 800 184 084 a už to vím, tak už je to OK :-)