BK (2.2.2006 15:23:02)
Vzhledem k tomu co pisi jako vstup do teto diskuse si myslim ze to po pravni strance osetreno prilis nemaji. Nechapu proc bych mel platit podle stareho ceniku, kdyz takova podminka nikde ve smlouve neni. Pokud to ovsem zvednou na 3Mb, tak nevidim duvod jim 690 bez DPH neplatit. V zadnem pripade bych se ale nenechal za tuto cenu dusit na 1Mb.
BK (3.2.2006 08:16:59)
V Praze dne 2. 2. 2006
Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali o událostech posledních několika dní. V tomto týdnu se staly společnosti Contactel s.r.o., Nextra Czech Republic s.r.o. a Telenor Networks, s.r.o. členy středoevropské telekomunikační skupiny GTS Central European Holding B.V. (GTS CEH), jejíž součástí je i český celonárodní telekomunikační operátor GTS NOVERA a.s. S okamžitou platností začíná proces provozního a následně i právního sloučení uvedených společností v jednu organizaci vystupující pod obchodní značkou GTS Novera.
Rádi bychom Vás ujistili, že tyto změny nebudou pro Vás a Vaši společnost znamenat žádná omezení v provozu a kvalitě poskytovaných služeb.
Všechny výše uvedené společnosti Vám budou i nadále poskytovat služby beze změn tak, jak jsou specifikovány ve smluvních dokumentech uzavřených se společnostmi Contactel s.r.o., Telenor Networks, s.r.o. či Nextra Czech Republic s.r.o. Všechny uzavřené dohody a smlouvy tedy zůstávají i nadále v platnosti.
Nemění se ani kontakty na Vaše zákaznická oddělení. Se svými požadavky či dotazy se dovoláte na infolinku svého původního operátora, tak jak jste byli dosud zvyklí. Veškeré kontakty naleznete níže.
Právě ukončené transakce znamenají pro český telekomunikační trh významný krok. Společnost GTS Novera bude brzy po rozšíření schopna svým zákazníkům nabízet mnohem širší portfolio telekomunikačních služeb za ještě výhodnějších podmínek.
Rádi bychom Vás tedy přivítali mezi zákazníky společnosti GTS Novera. Prvořadým úkolem našeho zákaznického oddělení je informovat Vás o právě probíhajícím náročném procesu integrace společností. O všech probíhajících změnách Vás budeme informovat písemně, aktuální novinky naleznete také na webových stránkách www.gtsnovera.cz.
Děkujeme za pozornost, kterou jste věnovali tomuto dopisu. Jsme přesvědčeni, že všechny změny, které v budoucnu pocítíte, budou jen změnami k lepšímu.
S pozdravem
Ing. Stanislava Fletcher
ředitelka Oddělení péče o zákazníka
GTS Novera
BK (3.2.2006 13:56:16)
Dobry den.
Dekujeme Vam za zaslani podnetu. Vas e-mail jsem preposlala svym nadrizenym.
Na vysvetlou bych rada uvedla, ze v soucasne dobe je pripraven migracni plan
sluzeb ADSL realizovanych na technologicke platforme Ceskeho Telecomu.
Tito nasi zakaznici jiz byli o podobe migracniho planu informovani e-mailem.
Pro sluzby ADSL realizovane na platforme Telenor Networks, coz je take Vas
pripad, je migracni plan zatim ve spolupraci s dodavatelem pripravovan. Po jeho
dokonceni budeme nase zakazniky rovnez informovat notifikacnim e-mailem.
Vam bude e-mail zaslan na adresu xxxx@xxxxxxxx.
Timto bych Vas rada pozadala o strpeni, nez Vam bude zaslana aktualni informace.
Dekuji za pochopeni.
Jana Honusova
ADSL koordinator